וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר ראשון לרימייק של "שבעת המופלאים"

20.4.2016 / 13:40

המערבון הקלאסי מ-1960 חוזר בגרסה מודרנית ובכיכובם של דנזל וושינגטון וכריס פראט. וגם: טיילור סוויפט עונה על 73 שאלות וטריילר כן ל"סופרמן חוזר". לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: ריהאנה מבצעת את "Work")

seperator

19:51 - ריהאנה שוב הולכת רחוק מאוד בקליפ של "Needed Me"

עוד קליפ של ריהאנה, עוד פרבוקוציה על גבול הפורנוגרפיה. הזמרת מברבדוס ממשיכה לאמץ את הצדדים האפלים שלה בקליפים לשיריה. הערב (רביעי) היא שחררה את הקליפ של "Needed Me", מתוך אלבומה החדש "ANTI".

ריהאנה מתפקדת כאן על תקן מתנקשת שיוצאת לסגור חשבון עם בעל מועדון חשפנות. בדרך היא מסתובבת עם שמלה שקופה לחלוטין, כאשר שיאו של הקליפ מתרחש במועדון חשפנות לא מצונזר בעליל.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

13:53 - המפורסמים פונים אל הלב שלכם: הפסיקו את צפיית הבינג'

תשדיר היתולי בכיכובם של כוכבי טלוויזיה רבים מפציר בצופי הטלוויזיה בארה"ב להתגבר על המגפה החדשה: צפיית הבינג'. וכן, איפשהו פה יש בדיחה גדולה על תשדירים ליחסי מין בטוחים, אבל נראה לנו שהיא די ממצה את עצמה אחרי כמה שניות.

13:46 - טריילר כן ל"סופרמן חוזר"

אחרי שטיפלו בסרטי "סופרמן" הקלאסיים, התפנו במדור הטריילרים האהוב עלינו להתמקד בסרט הנשכח לחלוטין מ-2006. הדבר הכי משעמם אי פעם שכלל אדם מעופף.

13:43 - שבעים ושלוש שאלות עם טיילור סוויפט

כבר הרבה זמן שטיילור סוויפט, הסמל המסחרי של הבאזז ואיש השלג, נעדרת מהעדכונים כאן. תקופת ההתנזרות מהתקשורת של הזמרת נקטעה כשהתארחה במדור 73 שאלות של מגזין Vogue, שגליונו האחרון כלל תמונת שער וריאיון נרחב עמה.

סוויפט מארחת אותנו בביתה המטופח בבוורלי הילס, ומספקת כמה וכמה פרטי טריוויה שווים במיוחד בריאיון החמוד מאוד הזה.

13:32 - דנזל וושינגטון וכריס פראט מככבים בטריילר ל"שבעת המופלאים"

המערבון חוזר בגדול לאופנה הקולנועית בשנים האחרונות. אחרי "שמונת השנואים", "לג'יין יש אקדח", "האיש שנולד מחדש" ואפילו "ששת המגוחכים" של אדם סנדלר (ששודר בנטפליקס), מגיעה ההצצה הראשונה לרימייק של סטיב מקווין מ-1960 (שמהווה בעצמו רימייק ל"שבעה סמוראים" של אקירה קורוסאווה).

אנטואן פוקואה ("יום אימונים מסוכן") מביים את הגרסה המחודשת, בה מככבים בין היתר כריס פראט, דנזל וושינגטון ואיתן הוק. העלילה מגוללת את סיפורם של שבעה אקדוחנים במערב הפרוע, שמתאחדים כדי לסייע לעיירה קטנה במאבקה מול שודדים פראיים.

הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-23 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully