וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומופוביה או אנטישמיות? חובי סטאר הושפל ברוסיה

23.4.2016 / 15:41

הנציג הישראלי לאירוויזיון נתקל בחוויה משפילה בביקורת הדרכונים ברוסיה ודרכונו הושחת לעיני חבריו לתחרות. "כנראה שהוא לא אהב את איך שאני נראה", מסר חובי סטאר לתקשורת הישראלית

בימוי: אלעד וייסמן ויואב צפיר

(בסרטון: הקליפ של "Made of Stars")

seperator

המירוץ באירוויזיון 2016 נכנס לישורת האחרונה והמאבק על העפלה לגמר קיבל תפנית מכוערת לאחר שחובי סטאר, נציג ישראל לתחרות, סיפר על חוויה משפילה בביקורת הדרכונים ברוסיה, שם ביקר במסגרת מסע יחסי הציבור לאירוויזיון.

לדברי הזמר, הפקיד הרוסי בביקורת הדרכונים קרע את דרכונו ולעג לו ביחד עם חבריו. "כנראה שהוא לא אהב את איך שאני נראה", מסר חובי סטאר לתקשורת בישראל. אתמול (שישי) התארח הזמר בתוכנית ראיונות במלטה, שם הוא מבקר לצורכי קידום השיר, וסיפר על התקרית. "השיר שלי מדבר על שוויון, על זה שכולם שווים, כולם נולדו שווים וימותו שווים. אבל אני בוחר באהבת חינם. אין שום צורך בשנאה, בשליליות, ולקחתי את זה כשיעור". התקרית דווחה לראשונה בתקשורת הספרדית לפני כיומיים במסגרת ריאיון שהעניקה באריי, הנציגה הספרדית לתחרות.

בשלב זה לא ברור כיצד, או אם בכלל, התקרית הזו תשפיע על סיכוייה של ישראל להעפיל לגמר האירוויזיון. נכון להיום, סוכנויות ההימורים לא מעניקות לחובי סטאר ולשירו "Made of Stars" מקום בגמר התחרות. חובי סטאר יתמודד בחצי הגמר השני של התחרות ב-12 במאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully