וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת את החמסין: ביונסה משחררת במפתיע אלבום חדש

24.4.2016 / 6:10

"Lemonade", אלבומה ה-6 של כוכבת הפופ, שוחרר מיד לאחר ספיישל מיוחד ברשת HBO. האלבום בן 12 השירים כולל שיתופי פעולה עם קנדריק לאמאר, דה וויקנד וג'יימס בלייק

יח"צ - חד פעמי

היא שוב עשתה את זה. שלוש שנים אחרי ששיחררה בהפתעה גמורה את "Beyonce", אלבומה החמישי, שנשמר בסוד - הכריזה הבוקר (ראשון) ביונסה שאלבומה השישי "Lemonade" זמין כעת לרכישה בטידל.

ההכרזה על האלבום הגיע מיד לאחר ספיישל מסתורי בפני עצמו ששודר אתמול ברשת HBO. הספיישל, שנקרא בשם האלבום, הציג שורה של קטעים מהקליפים שילוו את שירי האלבום.

בפברואר האחרון שחררה ביונסה את הסינגל "Formation", ומיד לאחר מכן הכריזה על סיבוב הופעות בינלאומי שיחל כבר ביום רביעי הקרוב במיאמי. "Leomnade" כולל 12 שירים, ונפתח במונולוג של ביונסה המגולל את סיפורה של אישה המגלה כי אהובה בגד בה. הנושא הזה מהווה חוט מקשר בין כל שירי האלבום. גופי תקשורת רבים בארה"ב מייחסים את סיפור הבגידה לדיווחים על בעיות במערכת היחסים בין ביונסה ובעלה ג'יי זי.

כל אחד מהשירים מייצג שלב שעוברת גיבורת האלבום. בין היתר: הכחשה, זעם, אשמה, תקווה, מחילה וגאולה. האלבום כולל שיתופי פעולה עם קנדריק לאמאר, דה וויקנד וג'יימס בלייק, כמו גם סימפולים של לד זפלין ואנימל קולקטיב.

רשימת השירים המלאה

1. "Pray You Catch Me"
2. "Hold Up"
3. "Don't Hurt Yourself"
4. "Sorry"
5. "6 Inch"
6. "Daddy Lessons"
7. "Love Drought"
8. "Sandcastles"
9. "Forward"
10. "Freedom"
11. "All Night"
12. "Formation"

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully