וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מותו: הלהיטים והאלבומים של פרינס מובילים ב-iTunes

24.4.2016 / 11:21

הבשורה הקשה על מותו של אייקון הפופ הובילה לזינוק להיטיו ואלבומיו ב-iTunes. מוקדם יותר היום דווח כי גופתו של פרינס נשרפה בטקס פרטי

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז, קריינות: אביב אברמוביץ'

לפחות נשארה להם המוזיקה: אחרי שעולם הפופ הרכין את ראשו בתדהמה עם מותו של פרינס, זינקו נתוני המכירות שלו ב-iTunes.

מעריצים מסביב לעולם הביעו את צערם על ידי רכישת האלבומים המפורסמים שלו. "The Very Best of Prince", אוסף משנת 2001 זינק לראש רשימת ההורדות ובהמשך תפסו את המקום השני והשלישי ברשימה האלבומים "Purple Rain","The Hits/The B-Sides" ולמקום החמישי השתחל האלבום "1999".

רק ארבעה שירים במצעד עשרת השירים המורדים ביותר ב-iTune היו של אמנים שאינם פרינס בסוף השבוע האחרון. בראש הרשימה כאמור כיכב שיר הנושא של הסרט "Purple Rain" ואחריו דורגו הלהיטים: Little Red Corvette" במקום השני, "When Doves Cry" במקום השלישי. את המקום הרביעי תפס "Kiss" ואחריו דורג "Lets' go Crazy". השיר "1999" התברג במקום ה-10.

seperator

הבוקר (ראשון) אישרה היח"צנית של פרינס כי גופתו נשרפה בטקס אשכבה פרטי שבו נכחו חבריו ובני משפחתו של הזמר. "האנשים שאהב נפגשו בטקס יפה ופרטי כדי לומר שלום. גופתו נשרפה והיא תאוכסן במיקום שלא ייחשף", נמסר לכלי התקשורת.

סיבת מותו הרשמית של פרינס, שגופתו נמצאה ביום חמישי באחוזתו במינסוטה, עדיין לא פורסמה ולפי מנהליו, רק בעוד כמה שבועות יוודעו התוצאות.

  • עוד באותו נושא:
  • פרינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully