וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבי ואן זאנדט, הגיטריסט של ברוס ספרינגסטין: "מחרימי ישראל אידיוטים בורים"

3.5.2016 / 13:30

על רקע שמועות (שגרתיות) על בואו של ספרינגסטין ולהקת האי סטריט בנד לישראל, התגייס הגיטריסט סטיבי ואן זאנדט לגנות את החרם על ישראל ולהתנגח בתומכים בו

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב "Israeli Apartheid Week 2016", עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: שבוע האפרטהייד בבריטניה

השמועה על בואו של ברוס ספרינגסטין לישראל בקיץ הקרוב להופעה בישראל (שמועה די קבועה שצצה מדי שנה או שנתיים), נתקלה במשקל נגד בדמות הטיעון שלהקתו של הבוס, האי סטריט בנד, לא תתן לזה לקרות - אנשיה, ובעיקר סטיבי ואן זאנדט (המוכר גם כסילביו מ"הסופרנוס"), הם דמויות פוליטיות שבעבר החרימו את משטר האפרטהייד בדרום אפריקה ובוודאי ייטו לצד החרם על ישראל. מסתבר שלא.

"אתה ומחרימי ישראל האחרים אידיוטים ובורים פוליטיים דוחים. ישראל היא אחת מאחת משתי הידידות שלנו במזרח התיכון", כתב ואן זאנדט בטוויטר למישהו שכינה את ישראל מדינה סוררת המשיתה משטר אפרטהייד על הפלסטינים. "בנוסף לכך שחרם במקרה הזה לא ישיג דבר. צא ולמד". למצייצת אחרת שביקשה ממנו הצעה לפתרון הוא כתב, "הבעיות שם קיימות אלפי שנים ואת רוצה פתרון ב-140 תווים?"

סטיבן ואן זאנדט. GettyImages
בוסים. סטיבי ואן זאנדט וברוס ספרינגסטין/GettyImages

הדיון נמשך ו-ואן זאנדט לא התקפל. כאשר מעריץ הפנה את תשומת לבו ללשון החוק בנוגע לאפרטהייד, וטען שהתנהגות דומה בדרום אפריקה הביאה את הלהקה להחרים את המקום ולא להגיע להופעות, השיב הגיטריסט: "סמוך עלי, אני מודע לעוולות מסביב לעולם לפחות כמוך. פתרון אחד לא מתאים לכולם. אני מבין איך זה עשוי להיראות כך, אבל הניתוח שלך שגוי. זה הרבה יותר מורכב מאשר דרום אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully