וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה בהפרעה: יוצרי ריאליטי מפרמטים לתוכניות טלוויזיה את נישואי דודו אהרון

5.5.2016 / 21:00

לקראת חתונתו הקרובה של דודו אהרון, המלווה בהתנגדות קשה של אמו ציפורה, ביקשנו מיוצרי ועורכי תוכניות ריאליטי מובילים להציע פורמטים לתכניות בעקבות מערכת היחסים העכורה בין הכוכב, אמו וארוסתו שיר

ניר פקין

(בסרטון: פפראצי וידאו של ציפורה אהרון, פברואר 2016)

seperator

רועי שלייפר, יערה פרנס וניב מור שריד מציגים: "הפרד ומשול" / "ציפורה נפש" / "שיר לשלום"

לציפורה אהרון יש 168 שעות (שבוע) למנוע מבנה האהוב דודו אהרון לעשות את מה שבעיניה הוא טעות חייו - להתחתן עם אהובת ליבו שיר", אומרים יוצרי הריאליטי יערה פרנס ורועי שלייפר. "על המסך יהיה שעון רץ שיספור את השעות לאחור. כשיגיע השעון ל-0, נצפה בגראנד פינאלה של התוכנית - החתונה הגדולה: אחרי שיר של אייל גולן, שיר של מרגול, ברכה מביבי וברייק הזהב יגיע רגע השיא של התוכנית וכולנו נגלה האם שיר תגיע לחופה או לא.

בכל פרק תנסה ציפורה למנוע את החתונה בדרך אחרת (כאשר לאורך כל הפרק השעון סופר לאחור ומציג את הזמן שנשאר לציפורה עד שעת ה-0). בין הדרכים שבהן תשתמש ציפורה:

- ניסיון להעביר את דודו צד על ידי בילוי במסיבה באריסה תוך שידול לשידוך עם אוריאל יקותיאל.

- ניסיון לשדך לו את שיר אלמליח, הרווקה הלוהטת.

- ארגון מסיבת רווקים בבורגס עם אורן חזן וכל הפינוקים.

- מפגש עם החברים הטובים שלו ושלה בניסיון למצוא לכלוכים.

- ניסיון לחשוף ששיר היא לא תימניה ולא אוהבת ג'חנון.

- אירגון פגישה עם ערוץ 8 בניסיון לשכנע ששיר היא זאת שרצחה את תאיר ראדה.

אז האם שיר תגיע לחופה? האם ציפורה תזכה שוב בדודו? והאם דודו יסלח לציפורה? בקיץ הקרוב תקבלו הזמנה לחתונה שכולכם תרצו להיות בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דודו אהרון ב"הרווק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבי זרעיה מציג: "חתונת הדמים של דודו אהרון"

"בתור אחד שיצר את 'חי ב-LA LA לנד', בחר בדודו אהרון להשתתף בתוכנית וגם יצר את הסדרה המצליחה 'זמר חתונות', הנושא קרוב אליי", אומר שבי זרעיה. "שם הסדרה יהיה 'חתונת הדמים של דודו אהרון', וכותרת המשנה של הסדרה 'חתונת הדמים של דודו אהרון' והקונספט יהיה 'שלם 19.90 ש"ח ותוכל לראות איך ציפורה, אמא של דודו אהרון, הרסה את החתונה של בנה האהוב'. אני מציע לו להפוך את הלימון ללימונדה. כל המדינה עוקבת אחרי הדרמה בינו לבין אמא שלו, ועליו לדעת שזה הקלף שמעניין את כולם. אני רואה פה סדרה של שלושה פרקים מיוחדים, שיעקבו אחרי ההכנות לחתונה, בשני צירים מקבילים. ציר אחד זה דודו וחברה שלו מתכוננים לחתונה, והציר השני זה האמא שלו מתכננת איך היא הורסת את הערב הזה, בעזרת יועצים, מכשפים ומכשפות. זה רץ בפינג פונג בין שני הצירים. בציר של דודו יהיו הסלבס, עולם המוזיקה המזרחית והמון בתוכן שיווקי: עמוס בכל מיני פנינה טורנה ושמלות כלה, חינה ומימונה. בציר של האמא יהיו יועצים של תימניות, קוראים בקלפים ולוחשי לחשים עמם היא מתכננת איך לפוצץ את החתונה. הליין של האמא הוא ליין מתוסרט. משחקים את זה, לא באמת מביכים אותו. תהיה עריכה מקבילה בין מה שקורה לדודו למה שקורה לאמא שלו".

"הסדרה תתחיל מהסוף: מתחת לחופה, הרב שואל 'האם יש למישהו התנגדות?'. ואז אמא שלו פורצת לאולם עם איזה תשע תימניות, ומנסה להרוס את החתונה, לאחר מכן חוזרים כמה צעדים אחורה. בפרק הסיום נגלה את ההמשך של הסצנה, האם אמא שלו הצליחה להרוס את החתונה. זו תהיה סדרה קומית, מלאה בתוכן שיווקי ונותני חסות קטנים, למשל של מכונית החתן והכלה. הייתי מציע לדודו לחשוב מסחרי ולצלם את כל התוכנית שניתן יהיה להוריד אותה רק ב-VOD, שזה יהיה בבעלותו ובשליטתו, ויעלה 19.90 ש"ח. לא לתת את זה לידיים של עורכים שיעשו מניפולציה שלך בחדר עריכה. כל הכסף הולך לדודו ולאשתו וחלק מההכנסות דודו יבטיח שיילכו לאמא. בגלל שהסדרה בבעלותו, דודו כותב שיר עם משה פרץ, אייל גולן שר אצלו. ויהיה גם סטארט-אפ חדש: אנחנו שמים מצלמה בליל הכלולות שלהם, בתוך החדר. ודודו יעשה בלוג בלילה, ונגלה האם הם ספרו את הצ'קים והאם הם קיימו מה שהם קיימו".

האם דודו אהרון בחר כבר יום לחתונה? כל הפרטים בכתבה. וואלה! מזל טוב
ואנחנו מציעים את הסדרה: "הישרדודו: אי האהבה בין החמות לכלה". דודו אהרון וארוסתו/וואלה! מזל טוב

אבי יפה מציג: "ציפורה" - פרק ראשון

"במהלך יום ההכנות לחתונה של דודו אהרון עם בחירת ליבו שיר רוזנבלום, ציפורה, אמו של דודו, נפגשת בחשאי עם עבריינים מעולם הפשע. היא מבקשת מהם חיסול ממוקד. היא פונה לפיודור בייז'נרי, מי שלכאורה חשוד כרוצח סדרתי ומבקשת ממנו חיסול אינסטנט להיום בערב.
ציפורה: 'בייז'נרי, אני רוצה לזרוק אותה לזבל כמו שק תפוחי אדמה'.
פיודור בתגובה: 'אצלי זה לא עובד מהיום להיום'.
היא מדברת עם רומן זדורוב, שאומר לה שהוא לא מתעסק בדברים האלה והוא חף מפשע.
השלישי אומר לה 'תגידי, לא חראם על הילדה...'
ציפורה בתגובה: 'כולם פה חרטא'.
היא מקימה לה לבד ארגון פשע שכולל אותה ואת בעלה.
ציפורה ובעלה מכינים חומר נפץ, שהצליחו להרכיב דרך מנוע החיפוש גוגל, בעזרתה האדיבה של השכנה הנאמנה.
אוטוטו החתונה מתחילה. ציפורה ובעלה מזדרזים ביחד עם חומר הנפץ, מחליפים זהות, לובשים פאות ונוסעים להתגנב לחתונה, בתור שני מלצרים באירוע. כל הדרך לשם ציפורה לא מפסיקה לסנן 'הוא לא ישתחרר ממני הילד הזה'.
החתונה מתחילה. ברגע האמת, רגע החופה, כשדודו מקדש את הכלה, האב פורץ בבכי מר ולא מצליח להפעיל את חומר הנפץ. ציפורה חובטת בו עם התיק שלה 'אז בשביל מה התחתנתי איתך בכלל? בשביל מה???'. האבא בתגובה נוטש את הארוע.
דודו מתחתן, כפיים, מוזיקה, הקהל רוקד ואוכל, וגם ציפורה נתקפת מהייאוש ברעב רציני, מתגנבת לאחורי המטבח ותוקעת בורקסים.
ואז עולה דודו לבמה נרגש ופוצח בנאום קורע לב על אמא שלו שלא באה לחגוג איתו ביום חתונתו. הוא מקדיש לה באופן מפתיע ולא צפוי את השיר האלמותי 'אמא יקרה', ברגע זה ציפורה בעצמה מפעילה את חומר הנפץ ומצליחה להרוס לחלוטין את החתונה.
יש פצועים רבים, בלאגן, אמבולנסים ומשטרות.
ציפורה נתפסת ומובלת מיידית לחדר חקירות. עו"ד ששי גז כבר שם לצידה, לוחש לה: 'תגידי שאת חפה מפשע'. היא כמובן צורחת בקולי קולות 'אני רוצה לחסל את המנוולת הזאת. זאת רק ההתחלה'.

סוף פרק ראשון.

בהמשך הפרקים:

משפט ראווה מתוקשר של ציפורה מול כולם, ציפורה נשפטת ויושבת בנווה תרצה והופכת לחברה הכי טובה של אתי אלון.
ציפורה מתראיינת בריאיון בלעדי מהכלא לשני פרקים רצופים ב'עובדה' עם אילנה דיין.
ציפורה, במהלך הישיבה בכלא, מארגנת לעצמה ביקור של אהובה עוזרי, והן מלחינות ביחד ובדמעות את פסקול חייה של ציפורה. אליקו לא מפסיק להשמיע את היצירות אצלו ברדיו".

עוד באותו נושא

ציפורה על שיר: "אני מוכרת אותה כמו שאני זורקת נעליים לפח הזבל"

לכתבה המלאה
דודו אהרון. עידו שחם
החמה חמה, הארוסה הרוסה./עידו שחם

יואב צפיר מציג: "חתני אותי ציפורה" ו"נוה תרצה"

יואב צפיר נענה לאתגר שוואלה! תרבות הציב בפניו והגה לא פחות משני פורמטים לתוכניות ריאליטי בהשראת הסכסוך המר והמתוקשר בחייו של דודו אהרון:

"חתני אותי ציפורה"

"התוכנית", אומר לנו צפיר, "עוקבת אחר רווקים ורווקות שמחפשים אהבה. זוג שמעונין בקשר צריך את אישור האחות הגדולה ציפורה. אם ציפורה מאשרת, יש חתונה. אם לא, ציפורה זורקת עליהם נעליים ומשליכה אותם לפח הזבל".

"נוה תרצה"

"דוקו ריאליטי מרתק העוקב אחר נשים חזקות בכלא ובראשן הגברת אהרון אחרי שהתנקשה בכלה המיועדת של בנה הזמר".

דודו אהרון. ארן חן צלמים,,
האם יווצר "דוקו ריאליטי מרתק העוקב אחר נשים חזקות בכלא", כהצעת יואב צפיר? ציפורה ודודו אהרון/ארן חן צלמים,

דב (דובה) שרמן מציג: "משפחה בהפרעה"

"יש פה סיטואציה שמבוססת על אמת מאוד נפוצה", אומר דב (דובה) שרמן. "אצל חלק מהאנשים היא פחות מוחצנת, אבל הסיפור הזה של ילד שמביא בת זוג שהאמא לא אוהבת זה דבר מאוד שכיח. אם אני זוכר נכון, דודו מאז ומתמיד היה ילד של אמא, גם ב'הרווק' נתנו לזה מקום. הוא סוג של הנסיך של המשפחה. כשאתה בא לעשות תוכנית ריאליטי מסוג כזה, רוב האלמנטים המרכזיים שעושים תוכנית ר'אליטי לתוכנית מוצלחת, כבר נמצאות לך על הצלחת. אתה צריך לעשות את המינימום לפגוע בדבר הזה. באופן תיאורטי, גם אם רק היינו מתעדים את המהלך כמו שהוא היית מקבל את כל הג'וס שאתה רוצה, הקונפליקט ברור, המאבק ברור, יש פה סיפור אחד של בנאדם אחד שנתקע באמצע בין שתי נשים, וזה כאמור משהו שקיים במציאת היומיומית ברמות שונות".

"מה שהייתי עושה זה מאוד פשוט", מוסיף שרמן. "לקחת את כל מי שקשור לעניין החתונה הזאת, כשהדמויות הראשיות הן כמובן דודו, שיר ואמא שלו, ולתעד אותם במסגרת ההכנות לחתונה, כשאירוע השיא זו החתונה עצמה. זה פרק הסיום. כדי לקמפרס את זה לפורמט טלוויזיוני, הייתי בתיאוריה לוקח איזשהו לוקיישן מרכזי, נגיד וילה, שם תתקיים החתונה, מעביר את הדמויות הרלוונטיות, דודו, אמא שלו ושיר לחיות שם במשך תקופה של חודש. הם מתועדים. ושם הם עושים את כל ההכנות לחתונה. זאת אומרת, מעצב השמלות, הקייטרינג, מעצב הפרחים, מעצב שיער, די ג'יי וכו'... כולם מגיעים לשם ונפגשים עם הדמויות המרכזיות. לפי חוקי הפורמט, ההחלטה על כל דבר בחתונה צריכה להתקבל ברוב מוחלט אצל השלושה האלה. באופן ברור, דודו כל הזמן יהיה בין הפטיש לסדן. אני מניח שהכלה תמיד תרצה איקס והאמא תרצה וואי, וכמעט תמיד דודו צריך להיות הקול המכריע. הייתי מוסיף גם דמויות משנה, אבא של דודו, אחות של דודו, אמא של הכלה אם קיימת אחת כזאת, שמנסות לגשר על הפערים. הסיום האידאלי לסדרה כזו, הוא סצנת סיום מרגשת שבה דודו ושיר יעמדו מתחת לחופה והאמא ציפורה נאום מרגש וסוחט דמעות שבו היא מודיעה שהיא מקבלת את שיר למשפחה והשתיים מתחבקות".

seperator

למען הסר ספק, הטקסטים בעמוד זה מבוססים על פרי דמיונם של היוצרים ולא על המציאות. מערכת וואלה! תרבות מאחלת למשפחת אהרון המורחבת מזל טוב וחיי נישואין מוצלחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully