וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני תופסים טרמפ מוזיקלי

5.5.2016 / 15:42

ג'יימס קורדן ממשיך להעמיס כוכבים לנסיעות קריוקי בדרך לעבודה, שיר חדש לרד הוט צ'ילי פפרז, טריילר כן לסרט הגיבורים הכי מופרך שלא הכרתם והאיחוד המרגש של "הבית הלבן". לייב בלוגינג תרבותי

17:00 - האזינו לשיר החדש של רד הוט צ'ילי פפרז

להקת רד הוט צ'ילי פפרז חוזרת בקרוב עם אלבום חדש בשם "The Getaway", ומתוכו שחררה כעת סינגל ראשון וסמי-מינורי בשם "Dark Necessities". האזינו לו כאן.

16:25 - "איש משפחה" עוקצת את טראמפ בדרך אל האמי

טקס האמי 2016 יתקיים בחודש ספטמבר, אבל רשתות הטלוויזיה כבר מנסות לדבר אל ליבם של המצביעים בשלל מודעות יצירתיות. אחת מהן היא של "משפחה מודרנית", שמנצלת את הסערה סביב מועמדותו המסתמנת של דונלד טראמפ לראשות המפלגה הרפובליקנית, כדי לנסות ולייצר באזז סביבה.

"אם אתם כבר מצביעים לפטפטנים מטופשים, אני יכול לקבל אמי?", נכתב בטקסט מעל דמותו של פיטר גריפין, אב המשפחה המצוירת והמטורללת מבית היוצר של סת' מקפרלן. כצפוי, רבים מתומכיו של טראמפ, ובאופן מפתיע גם מי שהגדירו עצמם דמוקרטים, מצאו את המודעה פוגענית ומעליבה והכריזו שיפסיקו לצפות בסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם כבר מצביעים למטומטמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:21 - טריילר כן ל"קפטן אמריקה"... של 1990?!

תודו, גם אתם לא ידעתם שהדבר הזה קיים. אבל מתברר שכן, מישהו ניסה לעשות סרט "קפטן אמריקה" ב-1990, וכן, זה נורא בדיוק כמו שנדמה לכם. אז הנה הצצה לסרט שהיה כל כך גרוע עד שאפילו לא שוחרר לבתי הקולנוע, אלא יצא רק בוידאו. מה שבאמת מדהים בסרטון הזה הוא כמה גרועים נראו הסרטים של מארוול באותה תקופה לעומת אלה של DC.

16:12 - איך באטמן נגד סופרמן היה צריך להסתיים?

יש כל כך הרבה דרכים שבהן ניתן היה לשפר את "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", שלא ממש מפתיע שהסרטון הזה אורך 8 דקות עם שלל אופציות טובות יותר לפתרונות תסריטאיים. למשל, שבאטמן פשוט ישוחח עם סופרמן?

16:02 - קריוקי בנסיעה עם גוון סטפני

חוזרים לג'יימס קורדן עם הסקץ' שכנראה אף פעם לא יימאס עלינו. הפעם הוא מארח ברכבו במהלך הנסיעה לאולפנים את גוון סטפני, כולל הביצוע המתבקש ל"Don't Speak", הגשר המסובך להחריד של "The Sweet Escape", "Used To Love You" ועוד... לפני שהם עוצרים ללא אחרים מאשר ג'ורג' קלוני וג'וליה רוברטס, שמגיעים להצטרף למסיבה.

15:58 - עובדים במערכת של ג'ימי קימל קוראים הודעות שקיבלו מההורים

כולנו מכירים את התופעה הזאת, אבל מעדיפים לא לדבר עליה יותר מדי. שיחות טקסט עם הורים נוטות להיות מוזרות מאוד, וההוכחה הגיעה עם המערכון המצחיק הזה, שבו עובדים במערכת התוכנית של ג'ימי קימל, חושפים כמה מההודעות שקיבלו מאמהותיהם. וכן, גם בארה"ב, מתברר, הן אוהבות להיות מאוד מפורטות בשיחות האלה.

15:52 - ג'יימס קורדן מאחד את כוכבי "הבית הלבן" למערכון מיוחד

לפני עשור בדיוק ירדה "הבית הלבן" מהמסכים בתום עונתה השביעית. הדרמה המוערכת מבית היוצר של אהרון סורקין, קטפה אינספור פרסים לאורך השנים, אבל בעיקר ייצרה כוכבים אהובים. שניים מהם, אליסון ג'ני (סי ג'יי קרייג) ובראדלי וויטפורד (ג'וש ליימן) הגיעו לתוכנית הלילה של ג'יימס קורדן.

ג'ני מככבת בימים אלה ב"ממי" בעוד שוויטפורד קוצר הצלחה רבה ב"טרנספרנט", אבל אי אפשר להפגיש בין השניים בלי לעשות כבוד ל-Walk and Talk, הסמל המסחרי של "הבית הלבן". הנה הקטע המלא בו השניים מייעצים לקורדן כפי שעשו בנאמנות במשך שנות כהונתו של ג'ד בארטלט, ולפני כן ההצגה המשעשעת של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully