וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזנק למעלה: צפו בחזרה השנייה של חובי סטאר באירוויזיון 2016

יניב דורנבוש, שטוקהולם

7.5.2016 / 15:26

המסע של ישראל לעבר גמר אירוויזיון 2016 ממשיך לצבור תאוצה: סוכנויות ההימורים מעניקות לחובי סטאר דירוג בעשירייה הראשונה של התחרות. "כשאתה חושב שאתה כל כך טוב - משהו קורה ואתה לא משקיע מספיק במופע שלך", אמר הזמר לוואלה! תרבות

צילום: יניב דורנבוש

שלושה ימים אחרי שעלה לבמת האירוויזיון בפעם הראשונה - חובי סטאר ערך היום (שבת) את החזרה השנייה. מנהלו של חובי סטאר אמר לוואלה! תרבות בתום החזרה: "אנחנו מרוצים מאוד". במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר החזרה, סיפר חובי סטאר על שינויים שבוצעו בהופעתו. חובי סטאר ענה לשאלת וואלה! תרבות בנוגע למה הוא חושב על השינוי שחל בטבלאות ההימורים לטובתו: "אני מרגיש שאתה אף פעם לא יכול לדעת מה יהיה, זה נחמד ותודה לכל מי שאומר חובי למעלה, אבל אני לא שם על זה, כי כשאתה חושב שאתה כל כך טוב - משהו קורה ואתה לא משקיע מספיק במופע שלך. אז אם יש 42 מדינות שמשתתפות - בראש שלי אני במקום ה-42, ככה אני אגיע לצמרת". סטאר הוסיף ואמר: "לא באתי לפה למועדונים ולא לחגוג, באתי לפה לעבוד, אז עבודה, עבודה, עבודה, עבודה".

עד לתחילת סבב החזרות הראשון, "Made of Stars", השיר של חובי סטאר, התקבל בקרירות אצל חובבי האירוויזיון וגם בסוכנויות ההימורים, ובטורי הסקירה שהבאנו כאן מדי שבוע הוא דורג במקומות נמוכים, כשהשיא היה המקום ה-23. אולם מהרגע שעלה לבמה - חל זינוק בסוכנויות. כבר ביום רביעי עלה חובי סטאר למקום ה-17 בסיכויי הזכייה על פי הסוכנויות, ובהמשך התקדם והתייצב במקום ה-13.

בלילה שבין שישי לשבת, אחרי שכל משתתפי חצי הגמר הראשון סיימו את החזרה השנייה שלהם, המשיך חובי סטאר לטפס במעלה הטבלה למרות שכלל לא ערך חזרה, עד שהגיע אל המקום העשירי.

ומה אומרים החובבים? בעמוד חובבי האירוויזיון הישראלים בפייסבוק מביעים התלהבות עם הודעות בנוסח "נראה לכם שלא עולים?", לצד כאלו שמנסים לצנן את האווירה ומזכירים בפשטות את מיי פיינגולד, שכיכבה בסקרי החובבים בצמרת, וכזכור - לא העפילה לגמר והותירה לבבות מרוסקים. בעמוד החובבים יש כבר מי שהעלה צילום מסך של שיחה עם האסטרולוגית ריקי קיטרו. גולשת שאלה אותה: "מה את מנבאת לחובי באירוויזיון, נעלה לגמר?", וקיטרו ענתה בפשטות: "כן".

ומזווית אחרת:

(עדכון אחרון: 16:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully