וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם סדריק ברנסייד

9.5.2016 / 0:00

בקרוב יגיע לישראל הצמד סדריק ברנסייד פרוג'קט, המורכב מהמתופף סדריק ברנסייד והגיטריסט טרנטון איירז, שניים מהשמות החמים של הדור הצעיר של הבלוזיסטים בארה"ב. לכבוד הגעתם בוחר ברנסייד עבור וואלה! תרבות את האלבומים והשירים שהשפיעו עליו

R.L. Burnside - Skinny Woman

ההשפעה המוזיקלית הראשונה והמשמעותית ביותר שלי הייתה סבא שלי – ר.ל. ברנסייד. זכרונות הילדות הראשונים שלי הם כשהוא והחברים שלו היו יושבים ומנגנים בסלון ואני צופה מהצד, לומד, מנסה לתפוס את המקצבים. ניגנתי איתו מגיל צעיר, הוא לימד אותי את הקצב של ה"היל קאנטרי בלוז", שזה מה שאני מנגן היום. אני אוהב לחשוב שאני ממשיך את המורשת של סבא שלי. כל מה שאני – זה בזכותו, וחשוב לי לזכור ולכבד אותו.

ZZ Hill - Cheatin' In The Next Room

השיר הזה יצא כשהייתי נער, ויחד עם שירים נוספים שהם לא בלוז מהאזור שלי, הצליח להשפיע על הסאונד הכללי שלי היום ועל היכולת לשלב את הבלוז שלמדתי מסבא עם עוד סגנונות.

Muddy Waters - I Fel Like Going Home

הבלוז החשמלי השפיע על כל המוזיקאים במשפחה שלנו, וגם עלי. מאדי הוא אחד מהאבות המוזיקליים שלנו, והשפיע באופן ספציפי גם על הבלוז שלי וגם על הסאונד של הפרויקט שלי.

Junior Kimbrough - Do The Romp

המשפחה שלנו ומשפחת קימברואו מגיעות מאותו מקום, גדלנו על אותם ועם אותם מוזיקאים. המוזיקה שלנו אחת בתוך ה-DNA של השניה, אז והיום. אני זוכר שאחרי שכבר למדתי לנגן, ג'וניור קימברו נתן לי לנגן בג'וק ג'וינט שלו. למדתי אותו ואת הנגינה שלו באותו האופן שלמדתי מסבא שלי וחבריו.

Calvin Jackson and Mississippi Bound - Hard to Get Along

קלווין ג'קסון הוא אבא שלי. למרות שגדלתי על ברכיי סבא שלי, אבא שלי הוא המתופף במשפחה ואני הולך בדרכו, בעיקר עכשיו אחרי שהוא עזב את העולם השנה.

John Lee Hooker - One Bourbon, One Scotch, One Beer

אין מי שלא מושפע מג'ון לי הוקר! איזה בלוזיסט ענק.

Kingfish - Don't Waste My Time

יש מוזיקאי צעיר מאוד שהתחיל בקלרקסדייל, מיסיסיפי. הוא עוד לא בן 17 וכבר מנגן בעולם, והוא מדהים ומעורר השראה! אתם חייבים לשמוע ולהכיר אותו גם. קינגפיש פשוט עושה את הבלוז שלו, בגיל הזה, לא יאמן.

הצמד סדריק ברנסייד פרוג'קט יופיע ב-18 במאי בלבונטין 7, וב-20 במאי בבמה המרכזית בפסטיבל יערות מנשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully