וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציג ההולנדי לאירוויזיון על חובי סטאר: "יש לו פה גדול"

הדרמות מאחורי הקלעים של אירוויזיון 2016 עולות מדרגה: נציג הולנד לתחרות טוען שלזמר הישראלי יש בעיות גישה. מנהלו של חובי בתגובה: "אנחנו לא מרגישים בחסרונו של ההולנדי בסביבתנו"

צילום מסך

בזמן שהזמרות של מלטה, בולגריה וסרביה הפכו לחברות הכי טובות של חובי סטאר, יש גם מי שרואה בו אויב. בסרט ששודר בטלוויזיה ההולנדית, האשים דואו בוב, נציג הולנד, את הסטאר בניסיון להשתלט על תשומת הלב באירוע שנערך באמסטרדם בחודש שעבר לקראת התחרות.

לדבריו חובי קפץ שוב ושוב מול המצלמות עד שהוא ביקש ממנו להפסיק עם זה. בריאיון לסרט הדוקומנטרי הוא אומר שחובי צעק עליו: "אתה אולי כוכב בהולנד, אבל לא תהיה כוכב בשום מקום אחר". "יש לו פה גדול" הוא הוסיף, "זה מגעיל וחסר כבוד". הוא גם טוען שסיפור קריעת הדרכון ברוסיה, לכאורה בגלל נטיותיו המיניות של חובי, פרשה שחשפה בכלל הזמרת הספרדייה, לא אמיתי.

אלון אמיר, מנהלו של חובי, אמר לוואלה! תרבות בתגובה כי "הזמר ההולנדי היה מאוד לא נחמד כלפי חובי וחובי ביקש ממנו להתרחק. הוא הגיע לחובי מספר פעמים והיה לא נעים. לא סיפור גדול ובכלל שכחנו מזה. רוב הזמרים השנה הפכו להיות חברים טובים של המשלחת הישראלית. אנחנו לא מרגישים בחסרונו של ההולנדי בסביבתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully