וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר חדד משיב למבקרים: "האנשים בצרפת עומדים מאחוריי"

יניב דורנבוש, שטוקהולם

8.5.2016 / 15:24

לאחר שספג אש משר בממשלת צרפת ומאינטלקטואל נחשב, עמיר חדד ביצע את החזרה השנייה במסגרת אירוויזיון 2016 והגיב לביקורת. "אני גאה מאוד בחלק שבאנגלית שבשיר", אמר לוואלה! תרבות

צילום: יניב דורנבוש

(בסרטון: החזרה השנייה של עמיר חדד)

seperator

אחרי ששר בממשלה הצרפתית ואחד מהאינטלקטואלים המהוללים בצרפת יצאו נגדו - עמיר חדד עלה היום (ראשון) פעם נוספת על במת האירוויזיון וביצע את החזרה השנייה. בניגוד לחובי סטאר, השתתפותו של הישראלי השני בגמר בשבת מובטחת, שכן צרפת, לצד בריטניה, ספרד, איטליה וגרמניה, משתתפות אוטומטית בגמר, ללא קשר להישגים בתחרות. בתגובה לביקורת עליו, אמר חדד לוואלה! תרבות בתגובה: "חבל לי שהוא לא עומד מאחורי השיר שהעם הצרפתי תומך בו. באירוע בינלאומי כמו האירוויזיון צריך לגעת בכמה שיותר אנשים ולכן אני גאה מאוד בחלק שבאנגלית שבשיר, ובנוסף אליו הבאתי את הצרפתית שזה מהמדינה שממנה אני בא. האנשים בצרפת עומדים מאחוריי והם חכמים מספיק כדי להבין את זה. מדובר באירוע שכותרתו 'come together'". מנהלת מחלקת הבידור ב-France 2, הערוץ שמשדר את התחרות בצרפת הוסיפה: "השיר הזה מתנגן ברדיו הצרפתי מחודש ינואר, כבר חמישה חודשים. פיבו והשר ואיני שתקפו את השימוש באנגלית התעוררו בימים האחרונים. אני חושבת שהם בכלל לא שמעו את השיר אלא רק הגיבו לשאלה שנשאלו".

השיר הצרפתי כיכב בצמרת טבלאות סוכנויות ההימורים מהרגע שפורסם ועד לחזרה הראשונה שנערכה שלשום, במהלכה דיווחו המעריצים שהיו באולם - משהו מהקסם אבד. ואכן בחזרה השנייה קשה להאמין שמדובר בשיר מנצח. זה שיר מצוין, הביצוע טוב למרות שיש בעיה קצת בגבוהים לקראת סוף השיר, אבל אין בו שום אפקט שעושה וואו. השיר עצמו ראוי לגמרי להיכנס לכל פלייליסט אבל לא בטוח שהחיוך השובה של עמיר חדד מספיק כדי להביא ניצחון מתוק לצרפתים.

בינתיים בסוכנויות ההימורים עמיר עדיין מדורג גבוה, אבל הוא ירד מהמקום השני למקום השלישי. גם אם חדד לא יסיים את הלילה הארוך בשבת עם הגביע הנכסף, מקום בחמישייה הראשונה ואפילו בחמישייה השנייה ייחשב להצלחה מסחררת עבור הצרפתים. הם אמנם ניצחו חמש פעמים בתחרות, אבל הפעם האחרונה הייתה אי שם ב-1975. בארבע השנים האחרונות צרפת סיימה במקום ה-22 ומטה ולפני שנתיים סיימה בפעם הראשונה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully