וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי האנדרגראונד Solomun יופיע ב-Music Park II

9.5.2016 / 11:40

מועדון "החתול והכלב" יביא לישראל את Solomun, אחד מהשמות המובילים בתעשייה, שביום העצמאות ירקיד את הקהל במסיבת ענק בגן הסלעים בפארק הירקון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מלך האנדרגראונד. סולומן/מערכת וואלה, צילום מסך

לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה יתקיים גם השנה Music Park, קונספט בינלאומי הנהוג בעולם של מסע מוזיקלי תחת כיפת השמיים. מועדון "החתול והכלב" בשיתוף עם חברת סיאט שולפים לוקיישן מפתיע וחוגגים עם מלך האנדרגראונד העולמי Solomun, במסגרת ההפקה המרכזית של עצמאות 2016.

המסיבה תתקיים ביום חמישי, 12 במאי, יום העצמאות ה- 68 למדינת ישראל, באחד הלוקיישנים הקסומים בישראל, גן הסלעים בפארק הירקון תל אביב, החל מהשעה 13:00 ועד חצות.

מדובר באחת ההפקות הגדולות ביותר של המועדון, שחרת על דגלו את כל מה שקשור לחיי לילה, מוזיקה אלקטרונית ותרבות הבילוי בישראל כבר כמעט שמונה שנים. ברגע השיא של האירוע יעלה לנגן מי שנחשב בשנים האחרונות למלך האנדרגראונד העולמי, כוכב המסיבות של איביזה ואחד הדיג'יים הטובים בעולם היום: Solomun. הוא ינגן לצד הרזידנטים של "החתול והכלב", ביניהם הכוכב הישראלי גיא מנצור, שהתחיל את הקריירה המטאורית שלו במועדון ונמצא בימים אלה נמצא בעיצומו של מסע כיבוש גלובלי עם טרקים וניגונים לצד השמות הגדולים, מג'ון דיגוויד ועד הרנן קטנאו.

הכניסה מגיל 23, עלות כרטיסים במכירה מוקדמות 145-165 ש"ח. עלות ביום האירוע: 225 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • Solomun

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully