וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נחשף פרק חדש מתוך הספר השישי של "משחקי הכס"

11.5.2016 / 11:32

ג'ורג' מרטין פרסם פרק חדש מתוך "רוחות החורף" בבלוג הרשמי שלו, טריילר כן ל"דדפול" בהשתתפות דדפול עצמו והקיקסטארטר שכל מעריץ "משחקי הכס" חייב להשתתף בו. לייב בלוגינג תרבותי

12:35 - תמורת 20 מיליון דולר תוכלו להחליף את העלילה של דורן ב"משחקי הכס"

אין הרבה קונצנזוס בין מעריצי "משחקי הכס" לבין עצמם באשר לאיכותה של הסדרה. אבל לגבי דבר אחד יסכימו כנראה כולם: העלילה שמתרחשת בדורן נעה על הגבול שבין מביך למביש. כעת יש פתח לתקווה עם פרויקט קיקסטארטר חדש.

היוצרים מבטיחים, תמורת גיוס סכום פעוט של 20 מיליון דולר ב-30 יום, לכתוב, לביים ולצלם עלילה חדשה לחלוטין לחלק הזה של "משחקי הכס". למשל עם גרסה של "נחשות החול" שלא תגרום לכם לרצות לעשות אוברין ולעקור לעצמכם את העיניים, או לגרום להוטה (המאבטח העצום של דוראן) להשתמש בחנית הענקית שלו? נשמע כמו רעיון טוב. נותרו עוד 24 ימים ומשהו כמו 19 מיליון ו-987 אלף דולר בלבד להגשמת המטרה.

וכן, ברור לנו שמדובר בטרוליזם מגניב ולא יותר, אבל שלושת הגאונים האלה הצליחו לגייס יותר מ-12 אלף דולר רק על תיעול הזעם הזה של המעריצים, בהחלט מגיעה להם קצת הערכה.

11:58 - טריילר כן ל"דדפול" עם הופעת אורח של... דדפול

המדור הנפלא של אתר Screen Junkies נעתר סוף סוף לבקשות המעריצים, והתפנה לחשוף את כל האמת על "דדפול", או הסרט שנראה כמו פרק ממש ארוך של "איש משפחה". אלא שאז, כפי שהוא אוהב כל כך לעשות, דדפול בעצמו מסתנן לתוך הביקורת על הסרט שלו.

11:49 - ג'ורג' ר. ר. מרטין מפרסם פרק חדש מתוך "רוחות החורף"

הסופר של סדרת "שיר של אש ושל קרח", ממשיך את הטיזינג הארוך בהיסטוריה. כבר חמש שנים ממתינים מעריצי הסדרה לספר השישי "רוחות החורף", שנדחה ונדחה ונראה כרגע בספק גם לשנת 2016.

בינתיים יצטרכו המעריצים להסתפק בפרק חדש מתוך הספר, שפורסם בבלוג הרשמי של הסופר. הפרק, שעוסק באריאן מארטל (בתו הבכורה של דוראן מארטל), מחליף את פרק קודם שפורסם בבלוג ועסק אף הוא באריאן. בנוסף פורסמו פרקים המתמקדים בתיאון גרייג'וי, ויקטוריון (אחיו הצעייר של ביילון גרייג'וי) וכן פרקים מנקודת מבטם של בריסטן סלמי וטיריון לאניסטר, המשמשים כהקדמה לספר ומחברים את עלילתו לזה שקדם לו.

חשוב לציין שהספרים והסדרה המצליחה המבוססת עליהם, נפרדו השנה סופית. דמויות ועלילות שהסתיימו בסדרה, ממשיכים בספר, כולל כאלו (כמו אריאן) שלא הופיעו בסדרה מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully