וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובי סטאר לאחר ההעפלה לגמר האירוויזיון: "הייתי בטוח שזה כבר אבוד"

יניב דורנבוש, שטוקהולם

13.5.2016 / 8:02

ישראל העפילה לגמר האירוויזיון בפעם השנייה ברציפות ובשיחה עם הנציג הישראלי שגרם להישג הנאה, הוא מבטיח לוואלה! תרבות לקראת הופעתו בגמר: "לא משנים שום דבר בשום צורה ואופן"

ספק 500
"נוסחה מנצחת לא מחליפים, לא עושים שום דבר אחר. אני מקווה שהגמר יילך בדיוק כמו שהלך היום והכול יהיה בסדר"

אלת המזל שינתה את יחסה למעמדה של מדינת ישראל באירוויזיון, ואחרי ארבעה כישלונות רצופים בחצי הגמר, ישראל העפילה בפעם השנייה ברציפות לגמר האירוויזיון שייערך מחר, שבת, בשעה 22:00. בשנה שעברה עשה את זה נדב גדג', כשמפיקי המופע החליטו להחסיר לכולנו לפחות פעימה אחת, כששמרו את ההכרזה על ישראל לסוף, וכשחשבנו כבר שזו תהיה השנה החמישית ברציפות בה נודח בגמר, הכריזו המנחות על ישראל כמעפילה העשירית, לא לפני שהקהל באולם שאג "יש-ר-אל, יש-ר-אל".

אמש (חמישי) זה כבר כמעט נראה שישראל חוזרת לאחור, ותישאר שוב במדבר הצחיח של שירים שנבעטו כבר בחצי הגמר אל תהום השכחה. אחת אחרי השנייה הוקראו העולות, כשאחרי המדינה השביעית עצרו המנחים להגיד שיש עוד 11 מדינות שמתחרות על שלושת המקומות האחרונים. אבל אז, פייטרה המנחה הכריזה: "ISRAEL!" ואומה שלמה התרגשה - ישראל שוב על מפת האירוויזיון.

"אחרי שעברנו את המקום השביעי ולא קראו לי, לנו, הייתי בטוח שזה כבר אבוד ואפשר לראות את הפרצוף שלי, שאני עוד שניה בוכה כי אני לא מאמין שאנחנו לא עולים לגמר", אמר חובי סטאר לאחר התחרות, "אבל היי! יש את שמונה, תשע ועשר!", הוסיף. הסטאר הישראלי מבטיח שלא יהיו שום שינויים בהופעת הגמר במוצאי השבת: "נוסחה מנצחת לא מחליפים, לא עושים שום דבר אחר. אני מקווה שהגמר יילך בדיוק כמו שהלך היום והכול יהיה בסדר, וזהו, לא משנים שום דבר בשום צורה ואופן".

חובי סטאר אירוויזיון 2016. Andres Putting,
חובי סטאר באירוויזיון 2016/Andres Putting

חובי סטאר ביקש להודות "לכל התומכים והאנשים ששלחו לי אנרגיות דרך המסך בבית, ולכל האנשים שהאמינו כל הדרך אני רוצה להודות לכם ולהגיד לכם באמת תודה מכל הלב. לא הייתי יכול לעשות את זה בלי כל האנשים שתמכו מהארץ ושלחו לי הודעות. אין לי איך לתאר את זה אפילו, כמה שאני מרגיש את כל האנרגיה הזאת ותודה לכולם".

בסביבות השעה 4:00 בבוקר פרסמו SVT - רשות השידור השבדית ואיגוד השידור האירופי את סדר הופעת השירים. במסיבת העיתונאים שהתקיימה מיד לאחר חצי הגמר הוגרל חובי סטאר לחלקו הראשון של הגמר, ועל פי קביעת מפיקי התחרות הוא יהיה שיר מספר שבע. החדשות הטובות: זהו מספר המזל של חובי. אחר הצהריים יעלה חובי לחזרה נוספת לקראת הופעת הגמר, ובשעה 22:00 שעון ישראל תיערך חזרת השופטים, שבה ידרגו נציגי 42 המדינות המשתתפות את השירים. הניקוד שיינתן מהווה 50% מהניקוד הסופי, כלומר החזרה הלילה חשובה בדיוק כמו מופע הגמר שיתקיים במוצ"ש. לאחר חזרה נוספת בשבת אחר הצהריים, יופיע חובי סטאר בפעם האחרונה כשהפעם הקהל בבית מדרג.

ומה הסיכויים? לפני חצי הגמר דורגה ישראל במקום 8-10 בסיכויי הזכייה, אולם כעת, לאחר שכל 26 הפיינליסטיות ידועות, ישראל מדורגת במקום ה-13. רוסיה מובילה את טבלאות ההימורים, ואחריה אוסטרליה, אוקראינה, צרפת ושבדיה המארחת. שבדיה תהיה הנציגה היחידה של המדינות הנורדיות באירוויזיון השנה, לאחר שדנמרק ונורבגיה לא צלחו את חצי הגמר אמש, ופינלנד ואיסלנד הודחו בחצי הגמר הראשון שנערך ביום שלישי. עברו איסלנד היה מדובר בהפתעה אדירה, מכיוון שהשיר נחשב לאהוד במיוחד על חובבי האירוויזיון. את ערב הגמר תפתח בלגיה, ואחריה יופיעו בסדר הזה: צ'כיה לראשונה בגמר, הולנד, אזרבייג'ן, הונגריה, איטליה, ישראל, בולגריה, שבדיה, גרמניה, צרפת, פולין, אוסטרליה, קפריסין, סרביה, ליטא, קרואטיה, רוסיה, ספרד, לטביה, אוקראינה, מלטה, גאורגיה, אוסטריה, בריטניה וארמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully