וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיאטרון בים האדום": סדרת הצגות על החוף ובטבע של אילת

15.5.2016 / 15:16

"ירמה לאור ירח", "מדוע הרגתי את אימא שלי" ו"25" הן חלק מסדרת הצגות שיועלו במסגרת "תיאטרון בים האדום" על חוף הים ובטבע של אילת וסביבתה, בהפקת תיאטרון אלעד

ההצגה "25" שיצר וביים מאור זגורי. אילן מור,
ההצגה "25" שכתב ויצר מאור זגורי/אילן מור

"תיאטרון בים האדום", סדרת הצגות על חוף הים ובטבע של אילת וסביבתה, תחל החודש ותימשך ועד לספטמבר, בהפקת תיאטרון אלעד ובשיתוף מרכז הצעירים של עיריית אילת.

במסגרת סדרת המנויים יתקיימו ההצגות "ירמה לאור ירח" בקיבוץ אילות, בבימויו של שי פיטובסקי; "פואטרי סלאם", ספוקן וורד ושירת רחוב תתקיים בחוף של מוש בביצוע האנסמבל של תיאטרון אלעד ב-29 ביוני; "מדוע הרגתי את אימא שלי", הצגת יחיד אורחת בביצוע דור צויגנבום תתקיים בקיבוץ אילות ב-21 ביולי; תיאטרון פלייבק בביצוע אנסמבל תיאטרון אלעד בריף הדולפינים ב-4 בספטמבר; וההצגה "25" עליה חתום מאור זגורי תתקיים בריף הדולפינים ב-25 בספטמבר.

תיאטרון אלעד הוקם לפני כשנתיים על ידי בועז דן, יליד קיבוץ אילות ודנה יצחקי, שחקנית הקאמרי. התיאטרון קרויי על שם אחיו הבכור של בועז, אלעד דן ז"ל, אשר נפל במלחמת לבנון השנייה. בשנה שעברה מונה כמנהל אמנותי של התיאטרון שי פיטובסקי, שניהל במשך שבע השנים את קבוצת הצעירים של תיאטרון הבימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully