וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מאוד פחד מהכלא": תעשיית המוזיקה מגיבה לגזר הדין של קובי פרץ

16.5.2016 / 15:51

הלם בתעשיית המוזיקה בעקבות גזר הדין שהוטל על הזמר קובי פרץ בשל העלמת מס. "שנתיים זה מוגזם, מוגזם, מוגזם. ראש ממשלה עם כל מה שעשה מקבל שנה, וקובי פרץ מקבל שנתיים על העלמות מס?!", אמר ישי לוי

צילום: אבי כהן עריכה: ניר חן

(בסרטון: דיווח מאולפן וואלה! NEWS)

seperator

תעשיית המוזיקה בישראל הגיבה בהלם להחלטת בית המשפט השלום בתל אביב לגזור שנתיים מאסר בפועל על הזמר קובי פרץ שהורשע בהעלמת מס על הכנסות של חמישה מיליון שקלים.

ישי לוי אמר לוואלה! תרבות: "לבי לבי עם קובי פרץ, לבי מאוד כואב. אני הייתי הראשון שנשפט למאסר על מע"מ בשנת 1986. נתנו לי חצי שנת מאסר. אני יכול להגיד רק שאנחנו צריכים שהמדינה שלנו תמשיך לגדול ולסדר את העניינים שלה, וצריך לשלם מסים, אבל שנתיים זה המון, זה המון, זה הרבה מאוד. שלא תדע מה זה בית סוהר, שלא תדע, זאת ההשפלה הכי גדולה בעלם. אני מקווה בשבילו שיידע להסתדר שם, כי זה לא גן ילדים. שנתיים זה מוגזם, מוגזם, מוגזם. ראש ממשלה עם כל מה שעשה מקבל שנה, וקובי פרץ מקבל שנתיים על העלמות מס?! זה לא פייר".

- כמי ששהה בבית סוהר, האם יש לך עצה לקובי פרץ לקראת ישיבתו בכלא?

"אני מציע לו להתנהג כמו שהוא מתנהג בבית. לכל עזרה שהוא צריך הוא מוזמן לפנות אליי. לפני שהוא נכנס לאגפים הוא עובר שרשרת טפסים, קצין מודיעין, עוזרת סוציאלית. אני מאמין שבגלל שזה מאסר ראשון ישלחו אותו לחרמון או לאחד מאלה. אני מקווה שיערער ושימירו לו את זה לעבודות שירות".

"כואב לי הלב, כואב לי הלב מאוד", אמרה אהובה עוזרי, "אני מכירה את קובי, ויודעת שהוא מאוד פחד מהכלא. הוא לא רצה להיות בכלא. כואב לי הלב עליו, יש לו ילדים קטנים, הוא בחור נאמן. הלוואי שימירו לו את זה למשהו אחר. אני בהלם".

"אני מציע להיזהר ולא ליצור הכללות לגבי הז'אנר הים תיכוני כעת", אמר לנו תמיר קליסקי מלהקת אתניקס, שמנהל קורס לזמרים ים-תיכוניים בבית ספר רימון. "בוא לא נעשה מהזמר הים-תיכוני חבורה של מעלימי מסים. צריך להמנע מלהצביע על דפוס התנהגות. אם מישהו מעלים מסים זה לא בגלל שהוא זמר ים-תיכוני. יש לך שר אוצר שנמצא בכלא וראש ממשלה שנמצא בכלא. זה לא פייר להסתכל על הזמרים הים-תיכוניים באופן שונה מאחרים. איפה שיש כסף, יש בעיות. אין לי אלא להביע צער גדול, הלוואי וזה לא היה קורה. אני מאמין שיהיה עוד ערעור, ואני אתפלא אם הוא ייכנס בשערי בית הכלא בסוף. אני מביע צער גדול, בכל זאת זה פאקינג קובי פרץ, אדם שבשלב מסוים הצליח".

אריק לוי, מנהלה האישי של זהבה בן שהקליטה עם פרץ מספר שירים, אמר בתגובה: "קובי פרץ זה חבר מאוד טוב וקרוב שלנו ולא נעים לשמוע כזה דבר... העונש הזה מאוד חמור".

"עצוב לי מאוד", סיכם המגיש ירון אילן.

seperator

כאמור, בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שני) שנתיים מאסר בפועל על הזמר קובי פרץ, שהורשע בהעלמת מס על הכנסות של חמישה מיליון שקלים. נוסף על המאסר בפועל, נידון פרץ לשנה וחצי מאסר על תנאי והוטל עליו קנס של 165 אלף שקלים. תחילה נקבע כי ייכנס לכלא ב-13 ביוני, אולם אושרה בקשה לעיכוב עונש המאסר של פרץ, שמתכנן לערער על גזר הדין.

השופטת, לימור מרגולין יחידי, אמרה בדיון כי מעשיו של פרץ היו החלטה מושכלת ומודעת, שנעשתה מתוך תאוות בצע. "הנהנה היחיד מכספי העבירה הוא הנאשם", אמרה השופטת, והוסיפה כי אין ממש בטענותיו של פרץ, שלפיהן סכומים שונים ניתנו לו כהלוואות מהוריו. על לטענת עורכי דינו של פרץ שאין לשלוח אותו למאסר כי זה יפגע בחיילים שבפניהם הוא מופיע, אמרה השופטת כי הטענה "מעוררת תחושת אי-נוחות".

(עדכון אחרון: 16:25)

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully