וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהיה חשש לחייה: הזמרת שינייד או'קונור נמצאה

16.5.2016 / 20:41

רשויות החוק בשיקגו מצאו את הזמרת בת ה-49 שיצאה לפני כיממה לטיול אופניים ולא נראתה מאז. בעת האחרונה חלה התדרדרות במצבה הנפשי של או'קונור

שינייד אוקונור. AP
שינייד או'קונור/AP

רשויות החוק באילינוי, ארה"ב, הודיעו כי הזמרת שינייד או'קונור נמצאה לאחר שנעדרה מאז אתמול (ראשון). או'קונור נראתה לאחרונה לפני כ-24 שעות כשיצאה לרכיבה על אופניים. לאחר שלא שבה יצאה משטרת מחוז ווילמט בחיפושים אחריה כאשר היא מגדירה אותה כ"נעדרת ובעלת נטיות אובדניות". מצבה הנפשי של או'קונור התדרדר בעת האחרונה. היא יצאה נגד מגיש תוכנית הבידור ארסיניו הול בטענה שהוא רצח את פרינס לאחר שסיפק לו סמים קשים במשך שנים רבות והוביל לכך שימות כתוצאה ממנת יתר, טענה שנאנסה על ידי סוכניה והיתה מעורבת במאבק משפטי עם בני משפחתה.

לאו'קונור בת ה-49 היסטוריה של בעיות נפשיות. לפני כחצי שנה פרסמה הזמרת האירית סטטוס אובדני בעמוד הפייסבוק שלה וטענה כי נטלה מנת יתר משום ש"זו הדרך היחידה לזכות בכבוד". או'קונור גוללה בסטטוס הארוך את מחשבותיה ותחושותיה שהובילו אותה לנטילת כדורים. לדברי או'קונור, היא לא היתה רשאית לפגוש את ילדיה בשבוע האחרון. משטרת אירלנד מצאה את הזמרת בבית מלון בו שהתה תחת שם בדוי.

"יש גבול לכמה שאישה יכולה לסבול...", כתבה או'קונור אז, "אם לא הייתי כותבת את הסטטוס הזה, בעלי וילדיי לא היו מגלים על זה. הייתי מתה כי לא אכפת להם ממני. מתברר שאני חלאה וראויה להינטש כאשר בני חולה וכשהרחם שלי ושחלותיי נכרתו ממני... אני בלתי נראית... מתתי מיליון פעמים... כל הכבוד רבותיי, הצלחתם להיפטר ממני".

או'קונור, שהייתה אחרי ניתוח לכריתת רחם, פנתה בסטטוס לבעלה הנוכחי בארי הרידג' וביקשה ממנו שישמש לה כקול. עוד לפני פרסום הסטטוס האובדני, או'קונור הודיעה כי היא פורשת מתעשיית המוזיקה שכן המוזיקה "רצחה" את נשמתה. בינואר 2012 ניסתה או'קונור להתאבד ע"י נטילת יתר של כדורים פסיכיאטריים. בשנת 2007 חשפה כי היא סובלת מהפרעה דו-קוטבית.

(עדכון אחרון: 22:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully