וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיליה קלארק על סצנת השריפה במקדש: "אני גאה לומר שלא היתה כאן כפילת גוף"

17.5.2016 / 10:35

כוכבת "משחקי הכס", שבעבר פורסם כי הטילה וטו על סצנות עירום בכיכובה, גאה מאוד בסצנה שסיימה את הפרק הרביעי בעונה השישית של הסדרה. "עמדתי שם וחשבתי לעצמי: אני עומדת להרוג את כולכם", סיפרה בריאיון על תחושותיה בסצנה, "שכחתם שיש לי אס בכיס"

באדיבות yes
משחקי הכס עונה 6 פרק 4. צילום מסך
זה הכל היא. אמיליה קלארק/צילום מסך

סצנת הסיום של "ספר הזר", הפרק הרביעי בעונה השישית של "משחקי הכס", החזיר את דאינריז טארגאריין (אמיליה קלארק) סוף סוף לעמדת שליטה אחרי פתיחת עונה משפילה במיוחד. אחרי שלכדה את החאלים במקדש דוש חאלין, הציתה דאינריז שריפה במקום שכילתה את כל הנמצאים מלבד מי שכמובן לא מושפעת מאש. וכך, בפעם השנייה בתולדות הסדרה (הראשונה היתה בסצנת הסיום של העונה הראשונה), צעדה אמיליה קלארק בעירום מתוך שריפת ענק, עומדת מול מאמינה הסוגדים לה.

"זה מאוד מרגש, יש לי עקצוצים בכל הגוף", סיפרה קלארק ל-Entertainment Weekly על תחושותיה במהלך צילומי הסצנה. "פשוט עמדתי שם וחשבתי לעצמי: 'אני שומעת אתכם, אבל אתם יודעים מה מצחיק? אני עומדת להרוג את כולכם. שכחתי שיש לי אס בכיס ועכשיו אני עומדת לנצח". הכוכבת הגדולה של סדרת הפנטזיה סיפרה שבצא הדותראקים הוא הפיסה החסרה בפאזל שהופכת את דאינריז לבלתי מנוצחת.

קלארק מתגאה גם בכך שכל מה שראינו בסצנה הזו היה אמיתי, וכן אנחנו מתכוונים בדיוק למה שחשבתם. "הכל שלי ואני גאה בזה. אני רוצה להזכיר לכולם שהפעם האחרונה שהתפשטתי היתה בעונה השלישית, ועבר הרבה זמן מאז. עכשיו אנחנו בעונה 6. אני מרגישה מאושרת לומר שלא היתה כאן כפילת גוף". הסצנה הזו היתה מעניינת במיוחד בגלל שקלארק עצמה צוטטה בעבר כמי שמסרבת להשתתף בסצנות עירום נוספות. לאחרונה היא הבהירה את הדברים בפוסט באינסטגרם, שם כתבה כי אין לה בעיה עם עירום כל עוד הוא רלוונטי לסצנה.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully