וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנשמו עמוק: להקת האינדי Foals תגיע להופעה בישראל

19.5.2016 / 12:00

להקת האינדי-רוק תגיע היישר מאוקספורד אל ראשון לציון באוגוסט הקרוב, מחוזקת בפרויקט הגאראז'-פאנק Thee Oh Sees. כמה יעלו כרטיסים?

יח"צ - חד פעמי

להקת האינדי-רוק הבריטית Foals תגיע להופעה בישראל, שתתקיים ב-31 באוגוסט באמפיפארק ראשל"צ. העיר האוניברסיטאית הקטנה אוקספורד כבר הולידה כמה שמות מוזיקליים מוכרים פחות או יותר, כמו רדיוהד, סופרגראס ורייד, וראשית שנות האלפיים הציגה פריחה מחודשת של גל מוזיקלי בעיר, שאופיין בלהקות צעירות עם אובססיה חריפה למתמטיקה ודיוקים טונליים.

אלבום הבכורה שלה, "Antidoes", הושפע עמוקות מאמני הדגל של ז'אנר הרוק המתמטי, כגון סטיב רייך ו-The Dismemberant Plan. אך הסוד האמיתי של עבודת האולפן שביצעו עם המפיק דייב סיטק (TV On The Radio), היה הבלטת כישרוני לליינים ופזמונים קליטים.

האלבום הבא של הלהקה, "Total Life Forever", היה מועמד לאלבום השנה של NME ולפרס מרקורי היוקרתי, והשלים צעד נוסף שלה אל מרכז הבמה. הבלדה "Spanish Sahara" צברה פופולריות אדירה, והציגה פן חדש של Foals שצפוי להיות משמעותי מאוד בהמשך הדרך - עומקים רגשיים מתווכים דרך קולו החשוף של יאניס פיליפאקיס, בנו של בונה גיטרות מיוון ואנתרופולוגית יהודיה. אלבומה השלישי של הלהקה, "Holy Fire", צירף את Foals למועדון להקות העל של האי הבריטי: האלבום כבש את המקום שני במצעד מכירות האלבומים של בריטניה ולשבחי המבקרים, והלהקה זכתה בתואר מופע הלייב הטוב של השנה במגזין Q.

אל ישראל תגיע Foals על כנפי האלבום הרביעי, "What Went Down", שהוקלט באותו כפר צרפתי בו אושפז וינסנט ואן גוך לפני 127 שנה משום שחתך לעצמו אוזן, ויצא באוגוסט 2015. על מופע החימום מופקד Thee Oh Sees, פרויקט הגאראז'-פאנק עטור השבחים של ג'ון דויר, בן העיר סן פרנסיסקו. מחירי הכרטיסים יהיו 229 ש"ח במכירה המוקדמת, 259 ש"ח במכירה רגילה ו-405 ש"ח בשילוב עם טיים אימפלה - מבצע שחל גם על אלה שכבר רכשו כרטיסים להופעה שלה. ניתן לרכוש כאן.

על ההפקה אחראית חברת נרנג'ה, שאמונה גם על הופעותיהם הקרבות של טיים אימפלה ובריאן ווילסון בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • Foals

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully