וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרוץ אל המיינסטרים עם תכנים לא מיינסטרימיים: הסרט התיעודי על ארקייד פייר

19.5.2016 / 13:10

לקראת הקרנת הסרט התיעודי "The Reflektor Tapes" בפסטיבל דוקאביב, העוקב אחר להקת ארקייד פייר בדרכה לאלבומה הרביעי, שוחחנו באולפן וואלה! NEWS עם מגישת הרדיו טל ארגמן על הלהקה ועל הסרט. צפו

מערכת וואלה!

איימי וויינהאוס, קורט קוביין, הראמונס, U2. נראה שמוזיקאי לא יכול לזכות בהגדרה מיתולוגי בלי שעשו עליו סרט דוקומנטרי. אחד הסרטים המסקרנים בפסטיבל דוקאביב הוא הסרט התיעודי הקנדי "The Reflektor Tapes" בבימויו של חליל ג'וזף, שעוקב אחרי החודשים שהובילו להשקתו של האלבום הרביעי של להקת האינדי-רוק ארקייד פייר, "Reflektor", ולסיבוב ההופעות שלה בארצות הברית, בריטניה וג'מייקה. "הלהקה פרצה למיינסטרים עם תכנים שלא היו כל כך תכני מיינסטרים. הסגנון שלה הוא די קודר, חבריה מאוד אמנותיים, מאוד תיאטרליים, מאוד קרקסיים", אומרת שדרנית הרדיו טל ארגמן, המשדרת בתחנת 88FM, בשיחה באולפן וואלה! NEWS על הלהקה בעקבות הסרט.

באלבומה הרביעי של הלהקה, אומרת ארגמן, "הלהקה שינתה קצת סגנון. אנשיה חברו למפיק ג'יימס מרפי, שלקח את האלבום למקום יותר אלקטרוני. מה שרואים בסרט זה את מה שהשפיע על האלבום. רז'ין שסיין, הזמרת של הלהקה, המוצא שלה הוא מהאיטי והמשפחה שלה גרה שם. היא ובן זוגה, הסולן ווין בטלר, נסעו להאיטי, והמקצבים היותר שבטיים השפיעו על הסאונד של האלבום, שהוא שילוב של אלקטרוניקה, של מוזיקה שבטית ושל השפעות מהאייטיז. האלבום הזה יותר רקיד. זה בעצם אלבום קונספט שמבוסס על סיפור מהמיתולוגיה היוונית של אורפיאוס ואורידיקה, סיפור אהבה טראגי". צפו בשיחה המלאה על הלהקה ועל הסרט.

seperator

הסרט "The Reflektor Tapes" יוצג בפסטיבל דוקאביב ביום שני הקרוב, 23 בחודש, בנמל תל אביב (כניסה חופשית), וביום שישי, 27 בחודש, בסינמטק תל אביב.

לצפיה בטריילר של הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully