וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: עכשיו זה רשמי - ספין אוף "האישה הטובה" יוצא לדרך

19.5.2016 / 11:44

רשת CBS הכריזה שסדרת בת של "האישה הטובה" תגיע ב-2017, ג'יימס קורדן יוצא לנסיעת קריוקי עם דמי לובאטו וניק ג'ונאס, "ראלף ההורס" בטריילר כן. בלוג התרבות המתעדכן

יח"צ - חד פעמי

12:18 - קריוקי בנסיעה עם ניק ג'ונאס ודמי לובאטו

מנחה הלייט נייט הכיפי של CBS ממשיך לארח כוכבי פופ לוהטים במכונית שלו במהלך הנסיעה לעבודה. הפעם אלה ניק ג'ונאס ודמי לובאטו, שמכירים כבר עשור אבל אף פעם, *אף פעם* (ווינק, ווינק) לא חשבו האחד על השנייה כעל יותר מאשר ידידים טובים.

12:10 - טריילר כן ל"ראלף ההורס"

המסורת הממכרת של אנשי Screen Junkies נמשכת עם סרט האנימציה המתוק של דיסני על משחקי וידאו ישנים. ומכיוון שמדובר בסרט של דיסני, הנבל תמיד ירצה להפוך לטוב בסוף והנערה תמיד תהיה נסיכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

11:40 - עכשיו זה רשמי: "האישה הטובה" מקבלת ספין אוף

רשת CBS מדווחת שהדיבורים על ספין אוף של "האישה הטובה" הבשילו ושסדרה כזו אכן תצא לפועל. היא צפויה לעלות לאוויר באביב 2017, עלילתה תתרחש כשנה אחרי תום מאורעות "האישה הטובה", והיא תציב במרכזה את דמויותיהן של דיאן לוקהארט (כריסטין ברנסקי) ולוקה קווין (קאש ג'מבו). את הסדרה יוצרים ומפיקים רוברט ומישל קינג, שיצרו גם את "האישה הטובה", יחד עם פיל אלדן רובינסון, תסריטאי הקלאסיקה "שדה החלומות". בארה"ב תשודר הסדרה החדשה בפלטפורמה הדיגיטלית של CBS, כלומר לא בשידור טלוויזיוני רגיל, אם כי זה לא אומר משהו על אופן שידורה בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל סוף הוא התחלה חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully