וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש על מה לדבר: ליברמן השתלט על הממשלה, אבל לא על "ארץ נהדרת"

20.5.2016 / 0:14

היממה הפוליטית הסוערת שעברה על ישראל היתה הזדמנות פז עבור אנשי "ארץ נהדרת" להוכיח כמה הם טובים במה שהם עושים. לצערנו, ובעיקר לצערם, ההזדמנות לא נוצלה כראוי

צילום מסך

העולם ההפוך שבו ישראל חיה ביממה האחרונה הוא צלחת הפטרי המושלמת עבור "ארץ נהדרת" ונותר רק לשמוח שהחגים שגרמו לתוכנית הסאטירה המצליחה להיעלם מהמסך הסתיימו. מולי שגב וצוות הכותבים לא היו יכולים לחלום על מרכיבים טובים יותר לתוכנית הראשונה אחרי ספיישל יום העצמאות. מעניין אם בשלב מסוים מישהו מהם הפסיק לחייך כמו ילד שמצא עצמו כלוא בחנות ממתקים.

וזו הרשימה החלקית של המרכיבים: בנימין נתניהו במשא ומתן עם יצחק הרצוג אבל במקביל גם במשא ומתן עם אביגדור ליברמן, חודש אחרי שטען שהוא לא יכול להיות פרשן לענייני ביטחון שכן הכדור היחידי ששרק ליד אוזנו הוא כדור טניס, וכמה שבועות אחרי שליברמן כינה אותו "שרלטן פוליטי". הרצוג תוקף את שלי יחימוביץ' ומאשים אותה שגרמה לכניסת ליברמן לממשלה אבל באותה הנשימה טוען שנתניהו וליברמן רקמו הסכם. בגין טוען שמינויו של ליברמן לשר הביטחון "הזוי", משה יעלון מדבר על איבוד מצפן מוסרי, ועוד לא התחלנו לדבר על בצלאל סמוטריץ' ואורן חזן. אלה לא חומרים לתוכנית אחת, יש כאן עונה שלמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממש אין ספק/מערכת וואלה!, צילום מסך
השאלה המעניינת, לפחות מבחינתי, שעלתה לקראת התוכנית הזו של "ארץ נהדרת" היא מה יהיה תפקידו של אסי כהן, אחד הכוכבים הגדולים בקאדר התוכנית שמשום מה לא זוכה לזמן המסך הגדול שמגיע לו

השאלה המעניינת, לפחות מבחינתי, שעלתה לקראת התוכנית הזו של "ארץ נהדרת" היא מה יהיה תפקידו של אסי כהן, אחד הכוכבים הגדולים בקאדר התוכנית שמשום מה לא זוכה לזמן המסך הגדול שמגיע לו. כהן מבריק כאדי קופל, ראש עיריית רמת הוד, אבל הוא כל כך הרבה יותר מזה. ואכן, כמתבקש, הפרומואים הבטיחו את שובו של ליברמן של כהן. ככלות הכל, ליברמן האמיתי הוא הגיבור הפוליטי של השבוע. אבל בדיוק כפי שקרה לאורך העונה, שוב כהן פוספס וחבל. התסריט הקצר שקיבל במערכון הפתיחה של התוכנית היה שנון (בקרוב ניאלץ להוציא ציוד מהמחסנים ולכן הוא מתאים לתפקיד שר הביטחון לאור עברו כאפסנאי), המימיקות היו נפלאות (הרמות הגבה היו מרעננות כתמיד) והתיאבון נפתח.

אבל נותרנו רעבים. כי שאר המערכון היה רגיל למדי. המהפך של מירי רגב בקאן היה משעשע אבל אפשר היה לעשות יותר עם כל היתר. ישראל עברה מהפכה ונדמה ש"ארץ נהדרת" פשוט מחכה לראות מה יקרה לפני שתנעץ שיניה בסחורה. כך לפחות היתה התחושה עד לסצנה האחרונה במערכון הפותח. סצנה שבה מירי רגב וסתיו שפיר מוציאות להורג בסגנון דאעשי בהתאמה את משה יעלון ויצחק הרצוג. לכאורה, סצנה מעוררת מחלוקת ומבחילה. בפועל, השיח הפוליטי בישראל הוא אלים, טהרני ובעיקר מטומטם. קשה למצוא הבדלים גדולים בין השיח הפוליטי והשיח של פעילי דאעש: אלה יוצאים למלחמת קודש מיותרת ואלה יוצאים למלחמת קודש מיותרת. הניצוץ הגאוני הזה הבהיר עד כמה הפספוס של ליברמן/כהן גדול ועד כמה "ארץ נהדרת" יכולה להיות מצוינת כשהיא רוצה. היא רק צריכה לרצות עוד קצת. נו, כמו שהרצוג רצה להיכנס לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully