וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקוש: הופעתה של סיה בישראל תיערך בפארק הירקון

22.5.2016 / 9:55

לאחר שהכרטיסים להופעתה של סיה בלייב פארק ראשון לציון אזלו, החליטו מפיקי המופע בתיאום עם מנהלי הזמרת להעביר את ההופעה לפארק הירקון. מכירת הכרטיסים תחל ביום שלישי

אימג'בנק GettyImages

(בסרטון: כך סיה השתנתה לאורך השנים)

seperator

הישראלים אמרו את דברם: הופעתה של סיה בישראל, שתוכננה להיערך בלייב פארק ראשון לציון עוברת מקום: לפארק הירקון לאחר שכל הכרטיסים למופע נמכרו ונוצר ביקוש לכרטיסים נוספים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 339 ש"ח ל-799 ש"ח.

קריירת המוזיקה של סיה החלה בשנות התשעים במסגרת חברותה בהרכב הפאנק ג'אז Crisp. סיה פרשה מההרכב בשנת 1997 והוציאה את אלבום הסולו שלה. מאז הוציאה סיה אלבום נוספים, שיתפה פעולה עם ההרכב זירו 7 וכתבה שירים לאמנים רבים. גם שיריה זכו לפרסום ולאהבת הקהל. כך למשל "Breathe Me" הופיע בדקות הסיום המרגשות של הסדרה "עמוק באדמה" בשנת 2005. סינגלים נוספים של סיה שזכו להצלחה הם "Soon We'll Be Found" ו-"Titanium" עם דיוויד גטה.

עם זאת, סיה זכתה לפריצתה בשנת 2014, עת יצא השיר "Chandelier". השיר זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם וגם בישראל. "Chandelier" גם נבחר לשיר השנה של וואלה! תרבות וגלגלצ במצעד השנתי. בקליפ ל"Chandelier" כיכבה הרקדנית הצעירה, מאדי זיגלר. זיגלר השתתפה בהמשך גם בקליפים לשירים "Elastic Heart"ו-"Big Girls Cry".

על הבאתה של סיה לישראל אמונים המפיקים איתי גלו וטל שרף. מכירת הכרטיסים תחל ביום שלישי, 24 במאי, בשעה 10 בבוקר. ניתן יהיה לרכוש כרטיסים בקופת תל אביב בטלפון *2207 או באתר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully