וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 96: הבלוג שמקריא ספרות אירוטית של אבא

26.5.2016 / 0:00

ארגוני טרור מאיימים על תוכניות ריאליטי בבריטניה, האמת המפחידה מאחורי הקלעים של "שתיקת הכבשים" והאיש שהפך את פדיחות ההורים ללהיט ויראלי. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: "לבריטניה יש כישרון" על הכוונת

לא נפילה ברייטינג, גם לא סקנדל רכילותי שיבריח צופים, אלו לא מפחידים את הפקת "לבריטניה יש כישרון". החשש הנוכחי של אנשיה הוא ממתקפת טרור. ברשת ITV החליטו לנקוט באמצעי אבטחה הנהוגים בשדות תעופה, לאחר שנתקבלו איומים, מדאע"ש לכאורה, לבצע פיגוע במהלך צילומי התכנית, הנמצאת בימים אלו בשלבים האחרונים של העונה. החששות האלו מגיעים לאחר שאיומים דומים נתקבלו גם בהפקת האירוויזיון בשוודיה, כך שהטרוריסטים רוצים לפגוע בנו איפה שזה הכי כואב: בשמחת החיים. לא ניתן לכם, דעא"ש, האדם היחידי שיגרום למישהו כאן להפסיק לשיר זה סיימון קאוול.

סיימון קאוול. Rene Macura AP, AP
רק לו מותר לעשות פה טרור. סיימון קאוול/AP, Rene Macura AP

מקום 4: יד האלוהים

אופרת הסבון האוסטרלית "קרוב רחוק" נמצאת באוויר כבר כמעט שלושה עשורים, וביחד עם הצורך לספק פרק בכל יום, מדובר במתכון בלתי נמנע לפאשלות. לשמחתנו. בפרק ששודר לאחרונה באוסטרליה, נדהמו (והתעצבנו!) הצופים לגלות שפציעתה של אחת הדמויות, מאדי אוסבורן, החליפה צדדים בסצנות שונות. לא מדובר בפלסטר קטן שהופיע לפתע במקום אחר שרק צופים חדי אבחנה הצליחו לקלוט, אלא בזרוע קטועה. מאדי האומללה הופיעה בסצנה אחת ללא ידה השמאלית, מאוחר יותר באותו הפרק היתה זו זרועה הימנית שהופיעה חבושה, ובהמשך חזרה הזרוע השמאלית להיות זו הקטועה. מישהו מהצוות הולך לשלם על הטעות הזו בתפקידו, אבל שווה לשקול להעביר אותו למחלקת מדיה חברתית. תשומת לב כזו לא נראתה סביב התכנית מאז שהחליפו את פיפה.

מקום 3: ליפול בגדול

שבועות אחדים בלבד לאחר פרסום מחקר שחשף כי מתמודדי התכנית לא שומרים על המשקל אליו הגיעו בסיומה, חוטפת "לרדת בגדול" מכה נוספת. משתתפים לשעבר בתכנית סיפרו ל"ניו יורק פוסט" שההפקה סיפקה להם סמים על מנת לזרז את תהליך הירידה במשקל. "אנשים לקחו סמים ממריצים ומשתנים, והיו מקיאים בשירותים", סיפרה סוזאן מנדונקה, שהשתתפה בעונה השנייה. "חמישה משתתפים הובהלו לבית החולים". מי שלכאורה סיפק את את התרופות והעלים עין מתוצאות מדאיגות של בדיקות רפואיות היה רופא הבית דר' רוב היוזמה, שהכחיש את הדברים המיוחסים לו. "את ביל קוסבי מוקיעים כי נתן לכאורה סמים לנשים, אבל זה בסדר לתת אותם לאדם שמן בשביל שיירד במשקל", סיכמה ג'ואל גווין, מעונת הזוגות. "אני גם מרגישה כאילו נאנסתי".

מקום 2: כשחניבעל לקטר נכנס לך לראש

מסתבר שלא רק הצפיה ב"שתיקת הכבשים" היא עניין מפחיד ומעורר אי-נוחות, אלא גם הצילומים עצמם היו חוויה משתקת עבור ג'ודי פוסטר. השחקנית והבמאית התארחה השבוע בתכניתו של גרהאם נורטון, שם סיפרה שמלבד בסצנות המשותפות שלהם, אנתוני הופקינס והיא לא החליפו מילה במהלך הצילומים. "ביום הראשון קראנו כולנו ביחד את התסריט", סיפרה, "וכשהגענו לסוף לא רציתי לדבר איתו יותר מרוב פחד". כשנשאלה אם השניים לא נתקלו זה בזו מאחורי הקלעים, השיבה בפשטות, "התחמקתי ממנו". היחסים התחממו ביום הצילומים האחרון, כשניגש אליה הופקינס במהלך הפסקת הצהריים. אז התוודתה בפניו פוסטר שפחדה ממנו, והוא הפתיע וטען בתגובה שפחד ממנה בעצמו. לכל אחד מאיתנו יש את המישהו הזה בעבודה שאנחנו מפחדים ממנו. אם כבר, אז לעשות מזה מלא אוסקרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפחיד גם מאחורי הקלעים. אנתוני הופקינס ב"שתיקת הכבשים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: כשאבא כותב ספרות אירוטית

אחד התפקידים המרכזיים של הורים באשר הם הוא לעשות דברים שיביכו את הילדים שלהם, ולהם לא תהיה ברירה אלא להרכין ראש ולהשלים עם זה שיום אחד גם הם יהיו כאלה. אבל איך הייתם מגיבים לו הייתם מגלים שפתאום, בגיל 60, אבא שלכם החל לכתוב ספרות אירוטית? בהנחה שלהמתין לאדמה שתפיק פיה ותבלע אתכם זה סתם בזבוז זמן, אפשר ללמוד מג'יימי מורטון. הבריטי בן ה-29 הפך את ספרו של אביו, הכותב תחת שם-העט "רוקי פלינסטון", לפודקאסט. ב"אבא שלי כתב פורנו" מקריאים מורטון ושני חברים פרקים מתוך הספר, הנקרא "בלינדה מצמצה". הפודקאסט משך עליו עד כה למעלה משני מיליון מאזינים, ביניהם גם השחקן אלייז'ה ווד. לו רק יכולנו כולנו להרים קריירה מהפאדיחות של ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully