וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: המהפך של קפטן אמריקה מותיר את מעריצי מארוול בהלם

26.5.2016 / 11:35

קומיקס חדש של גיבור העל חושף טוויסט מדהים ומעורר את זעמם של המעריצים, נחשף התקציב הגדול של "וונדר וומן" ולהיט הניינטיז המעצבן מכולם בדותראקית. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

11:30 - אמיליה קלארק שרה את הלהיט של הנסון בדותראקית

זוכרים את "MMMbop" של הנסון? ובכן, מתברר שבדותראקית הוא נשמע מעצבן לא פחות. אמיליה קלארק, דאינריז טארגאריין בשבילכם, הגיעה להתארח בתוכנית הלילה של סת' מאיירס וסיפרה על השפה הדותראקית (האמיתית לחלוטין) שאותה היא דוברת לפרקים במהלך הסדרה.

קלארק סיפרה כיצד היא מקבלת את התסריטים שלה מתורגמים לדותראקית בקטעים המתאימים, וכיצד היא מתאמנת במשך שבועות כך שיישמעו אמינים. באחד מימי הצילום ניסתה הכוכבת להשתעשע עם אחד מחבריה לסט, כשתרגמה את "MMMbop" לדותראקית, ועכשיו גם אתם לא תחוו אותו אותו דבר עוד לעולם

11:24 - נחשף התקציב העצום של "וונדר וומן"

הדמות היחידה שיצאה מחורבות "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" עם ציפיות, עומדת להסתער על סרט הסולו שלה עם לא פחות מ-100 מיליון דולר שהושקעו בהפקה בלבד (לכך יש להוסיף עוד כמה עשרות מיליונים בשיווק הסרט).

וונדר וומן בכיכובה של גל גדות ובבימויה של פטי ג'נקינס, יחזור למקורותיה של נסיכת האמזונות בימי מלחמת העולם השנייה. אולפני וורנר מקווים מאוד שהסרט הזה יוציא את עולם הקומיקס המורחב לדרך חדשה, אחרי הביקורות הקשות שהוטחו בסרט הגיבורים הגדול הקודם.

"וונדר וומן" ייצא ב-2 ביוני, 2017

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק.
לא חסכו בבופה

11:15 - מהפך: קפטן אמריקה הוא... סוכן של היידרה?!

מעריצי מארוול ברחבי העולם סוערים מאתמול בעקבות פרסום החוברת החדשה בסדרת קפטן אמריקה "Captain America: Steve Rogers". העלילה מכילה טוויסט דרמטי ובו נחשף שקפטן אמריקה, גיבור העל הפטריוטי מכולם, היה מאז ומעולם סוכן סמוי של היידרה.

כבר בסיום "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הועלו שאלות לגבי התפיסה של סטיב רוג'רס את מהותו כגיבור, ואת תפקידו בעולם שבו גיבורי על חיים בגלוי לצד בני אדם רגילים. מעריצים רבים מבקרים בחריפות את מארוול ואת יוצרי הקומיקס על ההחלטה השנויה במחלוקת, וכעת נותר לראות אם הלחץ יוביל לשינוי או שמא יזלוג גם לגרסה הקולנועית של הגיבור הכל אמריקאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוגד לכל אורך הדרך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully