וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לאופק - Upfronts 2016: רשת ה-CW

הרשת הקטנה לא נמדדת כמו שאר הנטוורקס, וככזאת היא הצלחה נישתית נאה עם התמהיל של סדרות קומיקס, על טבעי ודרמות קומיות קלילות. על זה היא תרכוב גם בעונה הבאה

צילום מסך

תמיד משונה קצת להתייחס אל ה-CW במסגרת סקירת ה-Upfronts של הרשתות הגדולות, כי היא ממש לא גדולה. מדובר ברשת בבעלותן השווה של אולפני וורנר בראדרז ו-CBS, מין פלטפורמה שתשדר את ההפקות שלהן, ועוד בהפסד ראשוני, כדי שאחרי כן (או במקביל) יימכרו אל שווקים שונים ברחבי העולם או בשירותי סטרימינג. הרייטינג שלה ברוב המקרים הוא שבריר מזה של יתר הרשתות, ובניגוד אליהן היא לא מנסה לקלוע לטעם ההמון אלא להפך - נישתית מאוד, בעלת זהות מאוד מוגדרת שמתמקדת בסדרות על טבעי ("על טבעי", "יומני הערפד", "iZombie", סדרות הקומיקס של DC דוגמת "החץ" ו"הפלאש") או בדרמות קומיות קלילות בעלות אוריינטציה נשית ("ג'יין הבתולה", "האקסית המטורפת").

העניין הזה עובד עבורה כל כך טוב עד שהיא הסתפקה בביטול של שלוש סדרות בלבד בעונה החולפת, ובהתאם מוסיפה שלוש סדרות חדשות שנשמעות בדיוק כאילו הונדסו עבור ה-CW. לא דבר רע, הרי מדובר ברשת שמקפידה להפגין רעננות וברק, וכאלה אכן אפשר למצוא ב-"Frequency" המסקרנת וב-"Riverdale" (המיועדת למידסיזן) שמספקת טייק אפל על קומיקס קומי אהוב, וכמו שאר סדרות הקומיקס של הערוץ מי שאחראי עליה הוא המפיק גרג ברלנטי. אחת מאלה היא "Supergirl", סדרה שעל פניו נראה שנועדה ל-CW אבל משום מה נחתה בשנה שעברה ב-CBS. יחסית לקריטריונים הגבוהים של הרשת המצליחה ביותר "Supergirl" לא בדיוק היתה הצלחה, אבל עבור ה-CW מדובר במספרים מצוינים. על כן החל מעונתה השנייה תגיע גיבורת-העל אל הרשת הקטנה, כמו שאלוהים תכנן, מגובה במינוף מצוין מצד הרשת מספר אחת.

עוד רגע יגיע פירוט שלוש הסדרות החדשות, אבל קודם אלה שממשיכות ואלה שלא.

עוד באותו נושא

מעבר לאופק - Upfronts 2016: רשת CBS

לכתבה המלאה

ממשיכות הלאה

האקסית המטורפת
החץ
יומני הערפד
ממלכה
על טבעי
The 100
The Flash
iZombie
The Originals
Supergirl (עברה מ-CBS)
Legends of Tomorrow

אינן עמנו עוד

הטופ מודל הבאה
היפה והחיה
Containment

Frequency

פייטון ליסט (ג'יין סטרלינג הענוגה מ"מד מן") מככבת בסיפור שמזכיר באופן מעט חשוד את "קונטקט" של רוברט זמקיס, אבל בפועל הוא עיבוד מחודש של קווין וויליאמסון ("יומני הערפד") לסרט "תדר גבוה" משנת 2000 בכיכובם של ג'ים קאביזל ודניס קווייד. ליסט תגלם את ריימי סאליבן, בלשית במשטרת ניו יורק שצלו של אביה מרחף מעליה. ב-1996, כשהיתה סאליבן בת שמונה, נעלם אביה במשימה חשאית, הסתבך בשחיתות ונרצח. אלא ש-20 שנים לאחר מכן היא נדהמת לשמוע את קולו באמצעות רדיו הקשר הישן והשבור שהיה בבעלותו. יחד הם מנסים לשכתב מחדש את ההיסטוריה ולתקן את יחסים המעורערים.

No Tommorow

אם "Frequency" נשמע דומה ל"קונטקט", הקומדיה הרומנטית החדשה של רשת ה-CW לוקחת לא מעט השראה מ"מתים על החיים". איבי קלהאן היא צעירה שונאת סיכונים ופריקית של סדר הפוגשת את הנפש החופשיה אקסבייר, שהופך כמובן באופן מיידי לקראש הגדול שלה. אקסבייר מאמין כי האנושות עומדת להיחרב באסון אפוקליפטי שנשמר בסוד, ולכן מחליט לחיות כל רגע בחייו כאילו היה האחרון, ולמלא את כל המשאלות שאי פעם חלם להגשים. בעזרת חבריה מנסה איבי לבחון אם נבואת הזעם של אהובה אמיתית, ובעיקר האם בלעדיה הקשר ביניהם ימשיך להיות כל כך חזק.

Riverdale

אימפריית ההפקות של גרג ברלנטי ("הפלאש", "החץ הירוק", "סופרגירל" ובערך כל סדרת קומיקס אחרת של DC), עומדת גם מאחורי הסדרה החדשה שמפיחה חיים בקומיקס המצליח "ארצ'י". בניגוד למה שנראה טבעי בעיבוד של "ארצ'י" לטלוויזיה, לא מדובר בקומדיה כי אם בדרמה ששואבת השראה מ"טווין פיקס". עם תחילתה של שנת לימודים חדשה, מוכה העיירה ריברדייל בתדהמה כשנער אהוד ומקובל בשם ג'ייסון בלוסום מוצא את מותו המסתורי. ארצ'י אנדרוז וחבורתו נקלעים לשרשרת של אירועים מסתוריים שמקרבים אותם צעד אחרי צעד לפתרון התעלומה. אוקיי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • cw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully