וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברים שחיים ככלבים אוהבים לשחק בצעצועים, לאכול מקערות ולאמץ לעצמם בעלים

29.5.2016 / 9:17

סרט דוקומנטרי חדש מנסה לשפוך אור חיובי על קהילת גורי האדם - קבוצת אנשים שאוהבים לחיות ככלבים לכל המשתמע מכך: לשחק בצעצועים צייצניים, לכשכש בזנב, לאכול מקערות ולהיות נאמנים לבעליהם - איתם הם גם מקיימים יחסי מין

Channel 4

קשה שלא לגחך על קהילה של אנשים מבוגרים שלבושים בחליפות גומי דלמטיות ומכשכשים בזנב מזויף - אולם סרט דוקומנטי חדש בשם "החיים הסודיים של גורי האדם", מעניק מבט מעמיק לעולמם של מספר כלבלבי-אדם כאלה, ןמנסה ללמד אותנו שאסור לשפוט לרעה אנשים רק כי דרך החיים שבחרו להם לא נראית לנו הגיונית בעליל. ויותר מכך, אנשי הקהילה מאוד רוצים שיקבלו אותם בחברה ויבינו שהתנהגותם - ביזארית ככל שתהיה - היא חלק ממימוש הזהות האמיתית שלהם. אם תשאלו אותם, השאלה שהכי מטרידה אותם היא האם הם מקיימים יחסי מין עם כלבים אחרים - וכבר נגיע למה שהיה להם לומר על זה.

אז תכירו את ספוט ובוטבראש, שבמקור הם טום ודייוויד, שני גורי אדם שאוהבים לחיות בלהקות, לשחק בצעצועים צייצניים, לאכול מקערות, לקבל חום ואהבה מהבעלים שלהם - ופשוט להיות כלבים. הקהילה הזו צמחה מתוך קהילת ה-BDSM, קהילה הכוללת משחקי תפקידים המתבטאים בעיקר בסקס, כשב-15 השנים האחרונות האינטרנט עורר יותר מודעות בנושא ואיפשר לאנשים שמרגישים שבתוכם מסתתר כלבלב קטן - למצוא אנשים אחרים שמרגישים בדיוק כמוהם. בעוד קהילת גורי האדם מקבלת כל אחד לשורותיה, גורי האדם הם לרוב גברים הומוסקסואלים שאוהבים להתלבש בבגדי עור, בברדסים דמויי כלב, נהנים ממגע וליטופים - ונמצאים במערכת יחסים עם הבעלים שלהם, בני אדם כמובן.

אנשים שחיים ככלבים. Richard Ansett/Channel 4, מערכת וואלה! NEWS
טום/מערכת וואלה! NEWS, Richard Ansett/Channel 4

טום, שלוקח חלק בתחרות "מר פאפאי" האירופאי באנטוורפן (שילוב של תחרות יופי וכישרונות) ודייוויד, נראים בסרט יוצאים יחד לטיול ברחובות לונדון, לבושים ככלבים ומטילים את מיימיהם בכאילו על עמודי תאורה. הם נענו בחיוב להשתתף בסרט כדי להעלות את המודעות לנושא ולהראות לעולם שיש הרבה נחמה ואושר בלהיות כלב ולנבוח על העולם.

בראיון ל- The Guardian, סיפר טום שלהיות כלב זה לא רק עניין של משחקי כוח ותלבושות מוגזמות: זה לאפשר לאנשים להתנהג בדרך הכי טבעית שלהם. "אתה לא צריך לדאוג לכסף, לאוכל או לעבודה", אמר טום, שבעצמו עובד כמהנדס בתיאטרון, "יש לך הזדמנות ליהנות זה מחברתו של זה ברמה הכי פשוטה שיש". טום גילה את העולם הזה בהדרגה. הוא אהב לישון עם קולר על צווארו, תמיד היה לו פטיש לבגדים צמודים ויום אחד הוא אפילו רכש לעצמו חליפה של כלב דלמטי. כל זה הוא עשה עוד לפני שהחליט לחיות את חייו ככלב. כמובן שהזהות החדשה שלו לא באה לו בקלות: ארוסתו, רייצ'ל, נפרדה ממנו ומאז הוא חיפש "בעלים" חדשים. לבסוף הם מצא את קולין, גבר שמטפל בו, איתו הוא מקיים מערכת יחסים הומוסקסואלית.

עוד באותו נושא

"נולדתי בגוף הלא נכון": האישה שטוענת שהיא בעצם חתול שונאת כלבים ומקלחת וישנה על החלון

לכתבה המלאה
אנשים שחיים ככלבים. Richard Ansett/Channel 4, מערכת וואלה! NEWS
ספוט וחבריו גורי האדם/מערכת וואלה! NEWS, Richard Ansett/Channel 4

"נכנסתי לפאניקה כי כלב לא נועד להיות בלי בעלים. לא היה אף אחד שידאג לי. התחלתי לשוחח עם קולין באינטרנט והוא הציע לטפל בי. זה עצוב לומר, אבל אני לא מאוהב בקולין. ובכל זאת, יש לי מישהו שתמיד נמצא שם בשבילי ואני מאושר בחלקי".

עבור דייוויד, סופר שעובד באקדמיה, להיות כלב מאפשר לו בריחה מהעולם האנליטי שלו. "זה חלק מהזהות שלי, אבל זה רק חלק ממנה. אני גם צמחוני, מנגן בפסנתר, יש לי תוכי. אני יכול לעבור חודשים בלי להיות כלב".

ספוט מתארח בתוכנית הבוקר "This Morning":

"יש הנאה עצומה בלהיות כלב ולשחק בצעצועים", מסביר הפסיכיאטר, קארל זאנג, שטוען שסוג הגברים שאוהבים לחיות ככלבים פשוט חוקרים את האינטואיטיביות שלהם, "סצינת הגייז יכולה להיות מאוד רצינית, מאיימה ומעוררת חוסר נוחות. כשאתה נכנס אליה עם ברדס של גור קטן, אתה מתקבל אחרת. אתה מורשה להשתולל, להתלהב, להיות שובב וידידותי".

קאז, גם הוא חי ככלב, לא חושב כמו זאנג וטוען שלהיות גור כלבים זה הרבה יותר ממסיכה כיפית שלעיתים מהנה ללבוש – אלא זה הזהות שלך, זה מי שאתה. "גם כשעבדתי ב-PC World, הייתי ניגש לפעמים לאנשים וצובט להם בחולצה", הוא צוחק, "כבר הסתבכתי פעם עם לקוח. היה אחד שנכנס לחנות התיקונים וחלק מהמחשב של אביו היה עדיין בפה שלי. שאר העובדים ידעו שאני כזה. הם לא מצאו את זה מוזר". קאז מודה שהוא מאוד נהנה להיות כלב, אבל לא תמיד מקפיד על זה. "זה פשוט נחמד. זה גורם לי להרגיש בנוח, אבל אני תמיד אוכל בסכין ומזלג ליד השולחן, כי לאכול מקערה גוזל לי זמן רב וקשה לי ככה לצפות בטלוויזיה".

עוד על הקהילה:

"צריך לאמץ את הדברים החיוביים בלהיות כלב, כמו היותו נאמן לבעליו", סיפר דייוויד, "יש כלבים שגרים לבד, אבל בשבילי, הזהות שלי מתבססת על הקשר ביני ובין סידני, המטפל שלי. אני קשור אליו כבר 10 שנים. אם מישהו מתקרב אליו, אני נובח כמו בול טרייר קטן. בחיי כאדם אני דווקא חובב אנשים. אני אוהב לשמח אנשים".

גם על סוגיית יחסי המין הרגישה לכאורה שלהם הם שמחו להרחיב. משחקי כלבים הם לעיתים קרובות חלק מחוויה מינית מיוחדת שמשתלבת יופי עם עור, פרווה ו-BDSM. אולם, כמו שקאז מצביע על כך, "אנשים באופן אוטומטי קופצים למסקנה שאנחנו לובשים מסיכות כדי לקיים יחסי מין. שאלו אותי שאלות נוראיות כמו האם אני אוהב לעשות סקס עם כלבים. זה בהחלט לא נכון וזה לא תמיד מיני. אני וחבריי בקהילה מבלים המון זמן ביחד ככלבים. אנחנו תשעה סך הכל והשותף שלי מטפל בנו. חלק גדול מזה הוא פשוט להרגיש שייכות וחלק ממשפחה. אנחנו שם כדי לדאוג איש לרעהו".

טום טוען כי גם אם יש בזה משהו קינקי, או שמדובר בתוצאה של חוויה לא נעימה, סוג של אסקפיזם או סתם פטיש - הדבר העיקרי הוא ש"אנחנו עושים מה שאנחנו רוצים. אתה יכול להיות הומו, סטרייט, ביסקסואל, טרנסג'נדר ועדיין להיות מקובל בקהילה", הוא הוסיף, "כל מה שהייתי רוצה עבור קהילת הכלבים הוא שיקבלו אותו באותה הדרך. אנחנו כמו כל אדם אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully