וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין עומד: אלטון ג'ון הופיע בפארק הירקון

26.5.2016 / 20:16

אלטון ג'ון הופיע בפארק הירקון מול כ-40 אלף צופים. ג'ון עלה לבמה בחליפת פאייטים סגולה וזכה לתשואות ולמחיאות כפיים מהקהל הנרגש. בתום שלושת השירים הראשונים הכריז: "אני שמח להיות שוב בישראל"

אלטון ג'ון/צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

אלטון ג'ון רוצה אהבה והישראלים שמחים להעניק. הופעתו של אלטון ג'ון בפארק הירקון יצאה לדרך לפני זמן קצר מול כ-40 אלף צופים נרגשים. המופע החל עם ביצוע של ג'ון לשיר "Funeral for a Friend/Love Lies Bleeding" מתוך האלבום "Goodbye Yellow Brick Road" שיצא בשנת 1973. ג'ון, בחליפת פאייטים סגולה, המשיך במופע וביצע את "Bennie and the Jets". בתום שלושת השירים הראשונים הכריז ג'ון "ערב טוב תל אביב! אני שמח להיות שוב בישראל. אני מקווה שתיהנו מההופעה הערב". בהמשך אמר לקהל כי הוא מופיע כבר 47 שנים ועושה זאת בזכות המסירות של המעריצים.

הופעתו של ג'ון נמשכה כשעתיים וחצי והקהל הישראלי נהנה משלל להיטי עבר כמו "Candle In The Wind" ו-"Your Song" לצד שירים מאלבומו החדש של ג'ון. "תודה רבה תל אביב. זה המקום הראשון בסבב שלי ולא יכולתי לבקש קהל ומקום טובים יותר", אמר לפני שחתם את ההופעה בשני שירי הדרן: "Crocodile Rock" שהלהיב את הקהל וגרף עשרות אלפי מחיאות כפיים קצביות ו-"Circle of Life".

אלטון ג'ון בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
הקהל נלהב/ניב אהרונסון
אלטון ג'ון בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
ואלטון חוגג/ניב אהרונסון
אלטון ג'ון בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
ואכן עומד/ניב אהרונסון

מוקדם יותר מסרה ההפקה כי הכרטיסים להופעה אזלו. שוקי וייס, שאמון על הבאתו של ג'ון לארץ, אמר לתקשורת: "אלטון ג'ון צפוי להופיע הערב עם סט מלא איתו הוא מופיע בעולם, ועם מופע להקה של למעלה משעתיים וחצי של אינסוף להיטים. הקהל מתבקש להקדים את הגעתו אל הפארק, אשר ערוך לקלוט את הקהל בצורה ראויה ובתנאי צפייה משופרים. לכל מי שלא הספיקו לרכוש, אפשר רק לאמר שהמכירה לסנטנה בעיצומה, ונשמח לראות אתכם מתרגשים אתנו במופע פארק הגדול הבא עלינו לטובה".

המופע של סר אלטון ג'ון בישראל הינו חלק מסיבוב הופעות עולמי Wonderful Crazy Night Tour 2016, כשלצידו חלק מחברי הלהקה המקורית שלו, ניג'ל אולסון (Nigel Olson) בתופים, המנהל המוזיקלי והגיטריסט דייוי ג'ונסטון (Davey Johnstone) מאט ביסונט (Matt Bissonette) על הבס, ג'ון מאהון (John Mahon) בכלי הקשה וקים בולארד (Kim Bullard) על הקלידים. זוהי הופעתו הרביעית של ג'ון בישראל.

(דיווח מהשטח: דוד רוזנטל, עדכון אחרון: 22:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully