וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע ירושלים 2016: "חולייטה" יהיה סרט הפתיחה

30.5.2016 / 18:07

מעט לאחר שהוקרן במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל קאן, סרטו החדש של פדרו אלמודובר יפתח את חגיגת הקולנוע בעיר הבירה

יח"צ - חד פעמי

קצת יותר מחודש לפני פתיחת פסטיבל הקולנוע ירושלים, הודיעו היום (שני) מנהליו על זהות הסרט שיאייש את ערב הפתיחה שלו - אחת המשבצות היוקרתיות בעולם ההפצה המקומי, בשל תשומת הלב שמעורר הדבר. השנה, הזוכה המאושר הוא "חולייטה" של פדרו אלמודובר, שלאחר הקרנתו בעיר הבירה יזכה להפצה מסחרית ברשת בתי הקולנוע לב.

הסרט הוקרן זה עתה במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל קאן, שם זכה לשבחים רבים והוכתר כעבודתו הטובה מזה שנים של היוצר הספרדי. הוא נקרא בשם גיבורתו, אשה תושבת מדריד בשם חולייטה, העומדת לפתוח סוף כל סוף דף חדש בחייה, אך אז מפגש מקרי ברחוב מעורר אצלה שדים מן העבר. לדברי מנהלת סינמטק ירושלים, נועה רגב, הבחירה בו נעשתה גם כיוון שהוא עוסק בעוצמה נשית, וזו דרכו של המוסד להצדיע לשתי ענקיות הקולנוע הישראלי שהלכו לעולמן בעת האחרונה, ליה ון ליר ורונית אלקבץ זכרן לברכה.

חולייטה.
הוכתר כטוב בסרטיו האחרונים של אלמודובר. מתוך "חולייטה"

הקרנת "חולייטה" תתקיים בחמישי, 7 ביולי, תחת כיפת שמי בריכת הסולטן בירושלים, וינכחו בה שניים מכוכבי הסרט, אמה סוארז ודניאל גראו.

הפסטיבל עצמו יימשך עד שבת 16 ביולי, ובזמן הקרוב צפוי להתפרסם מידע נוסף עליו, אורחיו והסרטים המקומיים והבינלאומיים שיוקרנו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully