וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקטע מתוך הסרט "אבינו" של מני יעיש

2.6.2016 / 7:00

הסרט שיפתח את פסטיבל קולנוע דרום של בית הספר לאמנויות הקול והמסך של מכללת ספיר, מתמקד במאבטח שחולם להפוך לאבא ומסתבך לצורך כך עם עבריינים מהעולם התחתון. צפו בהצצה

מתוך הסרט "אבינו"/יונייטד קינג

פסטיבל קולנוע דרום המסורתי של מכללת ספיר ייפתח ביום ראשון, ה-5 ביוני, בסינמטק שדרות. הסרט שיפתח את הפסטיבל השנה הוא "אבינו" של מני יעיש.

עלילת הסרט מתמקדת בעובדיה רחמים, המאבטח החזק של מועדון הזמר המזרחי "מועדון שמיים". רחמים לא חושש מדבר ומעולם לא הפסיד בקרב. חלומו הגדול ביותר הוא להפוך לאבא. הוא ואשתו רחל מסים כבר 5 שנים להיכנס להיריון, ועל אף שניסו הכל - תפילות, טיפולי פוריות - הדבר לא עולה בידם.

מיקי הוא חברו הטוב של עובדיה ומנהל "מועדון שמיים", הנמצא בבעלותם של בני דודו - האחים מכלוף. מדי ערב מבלה במועדון עבריין קטן בשם שלום רוזנטל, הרואה בעובדיה פוטנציאל גדול: הוא רוצה שעובדיה יעבוד בשבילו כגובה חובות בשוק האפור, תמורת המון כסף. עובדיה מסרב בתחילה, אך אט אט רואה את ההצעה כהזדמנות מצוינת להתחיל בטיפולי הפוריות הפרטיים והיקרים של אשתו.

בתמימותו, הוא חושב כי ברגע שהוא יצליח להכניס את אשתו להריון ויוכרז כאבא, הוא יעזוב את העבודה המלוכלכת של רוזנטל. אך כשהרגע מגיע, רוזנטל רוצה ממנו משימה אחת אחרונה, שכוללת בגידה בחברו הטוב ביותר. עובדיה יצטרך להילחם על החלום שלו, למען עתיד משפחתו וחייו.

  • עוד באותו נושא:
  • אבינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully