וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סרט ההמשך של "מרי פופינס" מגיע בקרוב

1.6.2016 / 10:30

שובה של האומנת האהובה מכולם, פרטים ראשונים על עלילת העונה השלישית של "פארגו", הסדרה הביזארית החדשה של נטפליקס, יעל נעים מגיעה להופעה בישראל, צרצרפיס 2016 יוצא לדרך. לייב בלוגינג תרבותי

11:51 - נחשפה עלילת עונה 3 של "פארגו"

אחרי שהכריזו כי יואן מק'גרגור יככב בתפקיד כפול בעונה הבאה של הסדרה המצוינת, חושף השחקן את העלילה של העונה שצפויה להגיע אלינו מתישהו במהלך השנה הבאה.

מק'גרגור יגלם את דמויותיהם של אמיט וריי סטוסי, שני אחים יריבים. על פי דבריו בין שני האחים קיים פצע ישן שנפתח מחדש, בעקבות אירוע שמניע את עלילת העונה קדימה. כמו בעונות הקודמות, גם הפעם השתלשלות האירועים סוחפת שורה של דמויות אחרות עד להתנגשות חזיתית בשיאה של העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שיחזרו כבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:30 - תחרות צרצרפיס 2016 יוצאת לדרך

תחרות צרצרפיס של מפעל הפיס חוזרת ומאתגרת את הקהל הרחב לכתוב סיפורים קצרים (צרצורים) ב- 140 תווים בלבד, שייבחנו על ידי השופטים על פי התאמה לפורמט, מקוריות, שמוש בשפה ואיכות הסיפור. והזוכים בשלושת המקומות הראשונים יזכו ב-15,000, 10,000 ו-5,000 ש"ח בהתאמה. הנושא השנה: סוד.

התחרות נפתחת היום, 1 ביוני, ותימשך עד 14 ביוני בחצות, ומיועדת לגילאי 18 ומעלה. את הצרצורים ניתן לשלוח לעמוד הפייסבוק של "צריך פיס בתרבות" או ישירות לעמוד התחרות.

09:41 - סדרה חדשה של נטפליקס תתמקד ב"ליגת הנשים לוהטות של ההיאבקות"

היה היו שנות השמונים העליזות, שבהן כל ביזאר נראה לגיטימי. בין שפמים מופרכים למכנסיים צמודות מדי, הפציעה גם תוכנית הטלוויזיה הקאמפית G.L.O.W (ראשי תיבות של Grogeus Ladies of Wrestling), ששילבה בין מערכונים קומיים לקרבות היאבקות של נשים נאות, ואם זה נשמע לכם רק הזוי זה משום שעוד לא צפיתם בטריילר המקורי (ממש כאן למטה).

הסדרה החדשה, אותה יצרו המפיקות ליז פלהייב וקרלי מנסץ', תעסוק בסיפורה האמיתי של ליגת המתאבקות מאוד שהתקיימה בשנות ה-80. במוקד תעמוד שחקנית כושלת שמחליטה לפנות כמוצא אחרון בקריירה לתחום ההיאבקות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

09:27 - סרט ההמשך של "מרי פופינס" יגיע ב-2018

על חזרתה של האומנת המפורסמת ביותר בתולדות הקולנוע כבר למדנו בפברואר, כמו גם על העובדה שאמילי בלאנט תיכנס לנעליה המיתולוגיות של ג'ולי אנדרוז. אלא שכעת אנחנו יודעים גם מתי היא תצנח חזרה אל חיינו, כשהיא אוחזת במטריה.

סרט ההמשך שיזכה לשם המקורי "Mary Poppins Returns", מיועד ל-25 בדצמבר, 2018, חג המולד. התאריך הזה כמובן לא מקרי ויש להניח שחורף 2018 יהיה מלא במרצ'נדייז חגיגיים שילוו את הסרט ויופיעו בדיוק בזמן לעונת הקניות.

לצדה של בלאנט יככב לין-מנואל מירנדה, יוצר וכוכב המחזמר שובר השיאים והקופות "המילטון". הסרט החדש ישאב אף הוא השראה מכתביה של פ.ל. טראוורס (של ספרה התבסס הסרט), ויתמקד בג'יין ומייקל בנקס הבוגרים ושלושת ילדיהם, שזוכים לביקור מהאומנת המיתולוגית שלהם בעקבות אובדן אישי שחוו. באמצעות יכולותיה הקסומות היא מנסה להחזיר את השמחה לחייהם.

אמילי בלאנט לובשת שמלה של צמד המעצבים פיטר פילאטו בפסטיבל קאן 2015. GettyImages
בקרוב עם מטריה ביד. אמילי בלאנט/GettyImages

8:00 - יעל נעים תגיע להופעה בישראל

יעל נעים, שזכתה השנה בפעם השנייה בפרס זמרת השנה בטקס פרסי המוזיקה של צרפת, הספיקה במהלך הקריירה המרשימה שלה לככב במצעד הבילבורד, להגיע למקום השני במצעד ההורדות של iTunes ואפילו לדבב בפרק של "משפחת סימפסון". נעים, שפרצה עם להיט הענק "New Soul", תגיע להופעה יחידה במשכן לאמנויות הבמה, שתהיה הופעתה הראשונה בארץ מאז 2011. זה יקרה ב-27 בספטמבר, וכרטיסים בעלות של 210-280 ש"ח תוכלו לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully