וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכים לבנים: "משחקי הכס" יוצאת למלחמה באתרי הפורנו

1.6.2016 / 11:15

אחרי שהקטעים הנועזים מתוך סדרת הפנטזיה הפכו פופולריים במיוחד באתרי הפורנו ברחבי הרשת, יוצאת HBO למאבק משפטי להסרתם. הדמויות הפופולריות ביותר: דאינריז ומארג'רי

באדיבות yes

אחרי שהחליטו לא לשלוח פרקים מוקדמים למבקרים בעונה האחרונה, הטילו איפול כבד על כל פרטיה והחליטו להתמקד עוד יותר בעלילה הסופר מסקרנת של "הדרור העליון", מנסים יוצרי "משחקי הכס" למנוע ממעריצי הסדרה את עוד אחת מהנאות החיים. גורמים ב-HBO מדווחים כי הצלחתה הגדולה של התוכנית הביאה לעלייה דרמטית של כמות הקליפים הנועזים מתוך הסדרה, שעושים את דרכם לאתרי פורנו ברחבי הרשת.

וכשגוף כמו HBO מכריז מלחמה, הוא לא מתכוון לקחת שבויים. הצוות המשפטי של הרשת שוקד בימים אלה על צווים להסרתן של כל הסצנות והתמונות שנלקחו מתוך הסדרה, כולל "פארודיות הפורנו" ששאבו השראה מהסדרה כדי ליצור קו עלילה פורנוגרפי הכולל את הדמויות בשמותיהם המלאים.

על פי דיווחי אתר פורנהאב, אמיליה קלארק מובילה את רשימת הדמויות מבחינת החיפושים באתר. קלארק השתתפה במספר סצנות עירום במהלך הסדרה, כולל אחת מדוברת במיוחד בפרק הרביעי של העונה הנוכחית. אחריה ברשימה מגיעות נטלי דורמר (מארג'רי טיירל) וסיביל קקילי (שיי).

משחקי הכס עונה 6 פרק 4. צילום מסך
תיהנו כל עוד אפשר. אמיליה קלארק ב"משחקי הכס"/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully