וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש ומוות: המדריך השלם לחזיונות של בראן סטארק

1.6.2016 / 11:30

מכלול האירועים שחולפים לנגד עיניו של בראן סטארק בפתיחת הפרק השישי של העונה השישית, מכיל מספר אירועים שעדיין לא נחשפו במלואם בסדרה. הפירוט המלא

יח"צ - חד פעמי

במהלך המנוסה של בראן ומירה בפרק השישי של העונה, ממשיך בראן ב"תהליך ההורדה" של החזיונות והזכרונות שהועברו אליו מהעורב בעל שלוש העיניים. בין היתר רואה בראן שלל סצנות ואירועים שכבר ראינו, אבל גם כמה שעדיין לא נחשפו.

שברי הסצנות חוזרים על עצמם מספר פעמים לאורך חצי הדקה הזאת, אלו האירועים שבראן רואה:

אש הפרא נלקחת ממרתפי הארמון במעלה מלך; צל של דרקון מרחף מעל מעלה מלך; אאיריז טארגאריין דורש לשרוף את העיר על יושביה; מלך הלילה מעיר את המתים בהארדהום; בראן נופל מהמגדל בווינטרפל; החתונה האדומה; דרקון (דרוגון?) מרחף בשמיים מעוננים; דאני יוצאת מהמדורה ששרפה את גופתו של דרוגו עם הדרקונים על כתפה; הילד האחרון של קראסטר הופך למהלך לבן; ההוצאה להורג של נד סטארק; ג'יימי לאניסטר מתנקש בחייו של אאיריז; נד סטארק מחוץ למגדל האושר; יד מדממת מעל בטן הריונית; רוב סטארק נרצח; אאיריז נרצח; ילדי היער יוצרים מהלך לבן; מהלך לבן מנסה להרוג את ג'ון שלג בהארדהום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהסצנות שהוזכרו, האימג'ים המסקרנים ביותר הם של הדרקונים שמרחפים מעל מעלה מלך. מאחר ובראן רואה את העבר ואת העתיד, לא ברור בשלב זה האם הוא רואה את מה שהתרחש בתקופות קדומות של שלטון בית טארגאריין (אז הדרקונים ריחפו בחופשיות מעל העיר) או שמדובר בהצצה להגעתה העתידית של דאינריז.

סצנה חשובה לא פחות היא זו שמגיעה מיד אחרי שנד סטארק נראה מחוץ למגדל האושר. בחלק הזה נראית ידו של נד מדממת מעל מה שנראה כמו גופתה של ליאנה סטארק. האם מתה בלידה או נרצחה על ידי מי מבני טארגאריין? גם התשובה הזו עדיין צריכה להתגלות לנו בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully