וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 97: תאונת הסקס המוזרה של טרזן

2.6.2016 / 6:57

"הבן" של גורדון ראמזי משגע את טוויטר, המקרה המוזר של רובי וויליאמס והמלפפון, הקשר היהודי של ביונסה ומה קרה בסצנת המין של "טרזן"? חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: תינוקי הגיהנום

שבוע הדופלגנגר הגיע מוקדם השנה, ויצא לו אחד די מוצלח. אריו-בלו הוא תינוק בן חודש מקארדיף, שמתהדר בדמיון מפליא לשף גורדון ראמזי. אמא שלו, קלייר דמפסטר, עשתה מה שכל אם חובבת מוסד הסלבריטאו?ת היתה עושה, ופנתה בטוויטר לראמזי עם השאלה החצופה: "היית במקרה בוויילס לפני עשרה חודשים"? ראמזי ענה לה שוואלה כן, אבל זה היה לפני 11 חודשים. מפה לשם, אלפי ריטווטים, אלפי לייקים, כתבות בכל כלי התקשורת, ואריו-בלו הקטן כבר מתקרב לסטטוס של סלב. עכשיו רק צריך למצוא תינוק שנראה כמו ג'יימי אוליבר, כדי שנוכל להתבלבל גם ביניהם.

מקום 4: "מד מן" אצלכם בבית

"מד מן" היתה הסדרה עם הכי הרבה סטייל בטלוויזיה, ועכשיו כל השיק הזה יכול להיות שלכם. השבוע תיערך מכירה פומבית של 1500 פריטים מסט הצילומים, ביניהם כאלו שכיכבו בכמה מהרגעים החשובים בתולדות הסדרה, וכאלו שסתם שווה להחזיק בבית ולהשוויץ בהם, כמו: שעון שענד דון דרייפר, מכונת הכתיבה של פגי אולסן, החבל בעזרתו ליין פרייס (אזהרת ספוילר) תלה את עצמו, ומכשיר הטלפון בו השתמש רוג'ר סטרלינג בשביל, אם כן, לטלפן. לצערכם ולצערנו, הפריט הכי נחשק בתולדות "מד מן" לא עומד למכירה. הכוונה כמובן לפטמה של מייקל גינסברג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוג'ר, יש לך טלפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: רובי וויליאמס מעולם לא ראה מלפפון

מאז שהשחקנית ואשתו של רובי וויליאמס, איידה פילד, לוהקה כפאנליסטית בתוכנית טלוויזיה בריטית, אנחנו זוכים מדי פעם להצצות לחיי הזוגיות המשעשעים של השניים. למרות ששום דבר לא אמור להפתיע אותנו כשזה נוגע לרובסטר, פילד הצליחה השבוע לספק פרט מידע מופרך במיוחד: רובי וויליאמס לא ראה מימיו מלפפון. "השבוע הוצאתי מלפפון מהמקרר והוא שאל אותי מה זה", סיפרה לשאר הפאנליסטיות, שהגיבו בתדהמה. מסתבר שרובי, שהתפרסם כבר בגיל 16, לא עושה קניות ומלפפון הכיר רק בצורתו החתוכה, בסלטים שהוכנו עבורו. מעריצי ומעריצות טייק ד'את זוכרים בוודאי שרובי דווקא כן עושה קניות, לפחות בקליפ Sure, אבל ויתר על סיבוב באגף הירקות.

הבית החדש של רובי וויליאמס. מערכת וואלה!
אנחנו חוששים לספר לו על זוקיני/מערכת וואלה!

מקום 2: טרזן נפצע בצילומי סצנת מין

אלכסנדר סקארסגארד נאלץ, בין היתר, להיאבק בקופים במסגרת תפקידו כטרזן בסרט חדש העתיד לצאת בקיץ הקרוב, אבל מה שהוביל אותו להיפצע במהלך הצילומים לסרט ההרפתקאות רווי האקשן, היתה דווקא סצנת הסקס שלו עם מרגו רובי. "הבמאי דיויד ייטס רצה שהסצנה תהיה חייתית", אמר בראיון למגזין Closer, "הוא היה צועק לנו 'יותר חזק!'. אז היא הרביצה לי". סוג הפציעה או ממדיה נותרו חסויים, כי למה להרוס ספין יח"צני, שנועד למשוך תשומת לב לסרט, עם פרטים לא נעימים? נשלח מכאן איחולי החלמה לסקארסגי, בתקווה שהסרט לא יספוג מכות בקופות.

מקום 1: המטבח היהודי של ביונסה

סיבוב ההופעות Formation של ביונסה יצא לדרך לפני מספר שבועות, ומלבד הצורך לספק אלפי מעריצים כמעט מדי ערב, יש לזמרת צוות של כמאתיים איש להאכיל. אבל לא אחת כמו בי תאבד את טוב הטעם שלה גם כשמדובר בכמויות מזון אדירות, ולראייה, בשבוע שעבר היא עשתה הזמנה של 3,500 דולר במעדניה יהודית. אחד העובדים ב"קפלנסקי'ז", המעדנייה המדוברת הנמצאת בטורונטו, קנדה, סיפר למגזין Fader כי 99% מההזמנה היו כריכי בשר מעושן, מנת הדגל במקום שתפריטו מתהדר גם במנות כמו מרק עם קניידלעך, בלינצ'ס וקישקע. פתאום נראה די הגיוני להזמין את ביונסה לארוחה אצל אמא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully