וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילטיל על הטענות נגדו: "הלכתי עם הלב שלי וזה מה שכואב לכם"

1.6.2016 / 16:20

כוכב הריאליטי שנתקל בטענות ברשת כי רדף אחרי המחבל בתל אביב בגלל המצלמות שהיו במקום, משיב בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. "אתם אוהבים לכתוב, ללכלך, לטנף… אם למחבל היה מטען נפץ לא היינו מדברים היום"

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עורך וידאו: ניר חן, צילום: יותם רונן

(בסרטון: לירון "טילטיל" אורפלי בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS על המצוד אחרי המחבל ביגאל אלון)

כוכב הריאליטי לירון אורפלי (טילטיל), נקלע בימים האחרונים למוקד סערה ברשת לאחר שהיה מעורב בניסיון ללכוד את המחבל מתל אביב ביום שני האחרון. כזכור, אורפלי צילם את תוכניתו החדשה בשכונת נחלת יצחק בשעת פיגוע הדקירה. לאחר ששמע את ההמולה ברחוב, יצא אורפלי מהרכב בו צולמה התוכנית ויצא למרדף אחרי המחבל בצוותא עם תושבים ואזרחים נוספים. בעקבות פרסום מעורבותו, האשימו גולשים את אורפלי בכך שפעולותיו נעשו כדי למשוך את תשומת לב המצלמות שנכחו במקום.

בסרטון שהעלה היום (רביעי) לעמוד הפייסבוק שלו, השיב אורפלי לטענות שהועלו כלפיו. "אני רוצה להתייחס למה שקרה לפני יומיים עם המחבל", פתח את דבריו, "אני קורא טוקבקים… ואני רוצה להתייחס לאנשים קצת מוזרים. אני רוצה לענות לכל האנשים הגועל נפש שכתבו 'מחפש פרסום', ויכול להיות ש'רשת' יתעצבנו עליי בעקבות זה. מה יכול להיות? יבטלו לי את התכנית? יפטרו אותי? אני נכנס לטקסי הכל טוב".

אורפלי הסביר שהטיעון לפיו רצה למשוך את תשומת הלב של המצלמות מופרך משום שבאותה שעה כבר הצטלם לתוכנית משלו. הוא טען כי לאחר שזכה ב"הישרדות" וב"מירוץ למיליון" הוא אינו זקוק עוד לפרסום. "אתם אוהבים לכתוב, ללכלך, לטנף, שתהיה זוהמה, אתם אוהבים את זה. יושבים בבית ממורמרים ומתחילים. רציתי רק לענות לכם: אני וה-15 אנשים שהיינו שם, אם למחבל היה מטען נפץ, לא היינו מדברים היום. הוא היה מרים את כולם באוויר. אז אל תהיו לי יפי נפש… אני עשיתי מה שחשבתי, מה שעלה לי בראש, הלכתי עם הלב. כל החיים שלי אני הולך עם הלב שלי וזה מה שכואב לכם". צפו בסרטון המלא

  • עוד באותו נושא:
  • טילטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully