וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלחה נמשכת: "אפס ביחסי אנוש" יעובד לסדרה בהפקת איימי פוהלר

1.6.2016 / 18:36

הקומדיה הצבאית המצליחה של טליה לביא תהפוך בקרוב לסדרה ברשת BBC אמריקה. הרשת פרסמה כי הסדרה תיכתב על ידי תסריטאית "איימי שומר" עבור חברת ההפקות של איימי פוהלר. לביא עצמה תשמש כמפיקה בסדרה

יח"צ - חד פעמי

לאחר שהרשתות הגדולות בארה"ב חשפו את הפרויקטים העתידיים שלהם בשבועות האחרונים, מציגה גם רשת BBC אמריקה שורה של תוכניות מסקרנות, ובהן גם סדרה קומית המבוססת על "אפס ביחסי אנוש" של טליה לביא. כמו הסרט המקורי מ-2014, גם עלילת הסדרה צפויה להתרחש בבסיס צה"לי, ולהתמקד בקורותיהן של החיילות המשרתות בו.

תמי סייגר ("איימי שומר", "רוק 30") תכתוב את התסריט לסדרה, שמופקת על ידי חברת Paper Kite של הקומיקאית וכוכבת הטלוויזיה והקולנוע איימי פוהלר. לביא עצמה תשמש אף היא כמפיקה בסדרה.

"אפס ביחסי אנוש", בכיכובן של דאנה איבגי ונלי תגר, הפך לאחד מהלהיטים המצליחים ביותר שיצאו מהקולנוע הישראלי בשנים האחרונות. הסרט זכה להכנסות שיא במכירת כרטיסים בישראל, קטף 6 פרסים בטקס אופיר (כולל השחקנית והבמאית הטובות ביותר) והיה מועמד ל-6 נוספים. בנוסף זכה גם בפסטיבל הסרטים של טרייבקה.

סדרות בולטות נוספות עליהן הכריזו ראשי BBC אמריקה הן "Memoria", דרמת מד"ב מבית היוצר של מפיקי "אורפן בלאק", העוסקת באדם שנקלע למשבר כשזכרונותיו האישיים מתנגשים עם אלה שנאגרו על ידי פיתוח טכנולוגי. דרמה נוספת היא "Foreign Babes in Beijing" מבית היוצר של מפיקי "מד מן", העוסקת בסיפורה של השחקנית רייצ'ל דה-ווסקין, שעוזבת את ניו יורק כדי לככב באופרת סבון סינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully