וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר במוזיאון הפיל ושבר שעון עתיק ויקר ערך - וברח משם

6.6.2016 / 6:23

מותר להסתכל, אסור לגעת: מבקר במוזיאון השעונים החל לשחק עם אחד השעונים היקרים והעתיקים שעל הקיר - והפיל אותו מהקיר. לאחר ניסיון קצר להחזירו למקום, הוא ואשתו חמקו משם והשאירו את השעון שבור על הרצפה

National Watch and Clock Museum

זוג מבוגר ביקר במוזיאון השעונים הלאומי בקולומביה, פנסילבניה, והתרשם מאוד מאחד השעונים העתיקים שהיה תלוי על הקיר. אחרי שצילם אותו, ניגש הגבר הסקרן לשעון וניסה להזיז את המטוטלת שלו. לאחר ששיחק מעט עם המטוטלת וראה שזה לא עובד לו - הוא ניסה למשוך בה שוב והפיל את השעון העתיק מהקיר.

הרגע המביך הזה צולם במצלמות האבטחה של המוזיאון ופורסם ברשת ע"י עובדי המקום עם האזהרה הבאה: "זו הסיבה שאנחנו מבקשים ומתחננים בפני המבקרים שלנו להימנע מלגעת בחפצים במוזיאון".

שעון עתיק נשבר במוזיאון. צילום מסך
אנחנו רוצים לראות את השעון זז! שילמנו כרטיס בשביל זה!/צילום מסך

בסרטון נראה הזוג מתפעל מייחודו של השעון היקר הנמצא במוזיאון המקיף והגדול ביותר מסוגו בצפון אמריקה. הגבר נראה מצלם את השעון - עליו אחראי האמן גיי'מס בורדן - וניגש אליו כדי לקבל מבט מקרוב ולנסות להזיז את המטוטלת שלו. אשתו, ששלחה בעצמה ידיים לשעון כשהזוג רק הבחין בו, נראית לוקחת צעד אחורה - כאילו נרתעת ממה שבעלה מנסה לעשות. אחרי כמה משיכות ונגיעות לא רצויות, השעון נופל מהקיר והגבר מצליח לתפוס אותו רגע לפני שהוא נוחת אל הרצפה. החלק העיקרי של השעון אולי נותר בידיים שלו - אולם חלקים קטנים ממנו התפזרו על הרצפה.

אחרי שהבינו שעשו טעות פטאלית, מנסים השניים להחזיר את השעון לקיר מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב. בזמן שהוא מנסה להרים את השעון חזרה למקומו, היא מרימה מהרצפה את הפיסות הקטנות שנפלו. לאחר ניסיון כושל, הגבר מבין שהשעון כבד יותר ממה שחשב ונוטש יחד עם אשתו את המקום כאילו שום דבר לא קרה. השעון נותר על הרצפה כשמצבו יציב אך מפורק.

עוד באותו נושא

עילאים ומתנשאים: התעלול שהפיל בפח את חובבי האמנות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully