וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעה סופית סיבת המוות של פרינס: מנת יתר

2.6.2016 / 20:16

שוטר מסר לתקשורת כי פרינס מת לאחר שנטל מנת יתר של משככי כאבים אופיואידים. רופא העיד בפני המשטרה כי סיפק לזמר מרשם לתרופה בשבועות שלפני מותו

רויטרס

(בסרטון: מדונה וסטיבי וונדר בהופעת מחווה לפרינס בטקס פרסי בילבורד, לאס וגאס, 22 במאי 2016)

seperator

אושרה סיבת המוות של הזמר פרינס: מנת יתר. הכוכב בן ה-57 מת ב-21 באפריל, וגופתו נמצאה במעלית ביתו במיניאפוליס, לאחר שנטל מנת יתר של משככי כאבים אופיואידים, כך מסר שוטר לתקשורת הזרה.

רופא שסיפק לפרינס מרשם לתרופה בשבועות שלפני מותו העיד בפני החוקרים. עם זאת, עדיין לא ברור בוודאות איזו תרופה נטל פרינס, והאם קיבל עליה מרשם. לאחר בדיקה נמצא כי הרופא, שעדיין נמצא תחת חקירה, טיפל בזמר בין 7 באפריל ל-20 באפריל.

כשבוע לאחר מותו של פרינס, דיווחו הצהובונים בארה"ב כי הזמר הפופולרי אובחן כחולה איידס חודשים ספורים לפני מותו. "הוא היה במצב רע. הרופאים אמרו לו שספירת הדם שלו נמוכה במיוחד", סיפר מקורב אנונימי לצהובון "הנשיונל אנקוויירר" והוסיף: "היה לו מחסור בברזל, הוא היה חלש ומבולבל לעתים קרובות. הוא בקושי אכל וכשאכל, הקיא הכל".

לפי הצהובון, פרינס נדבק בנגיף ה-HIV בשנות התשעים אולם סירב לקבל טיפול בגלל שהשתייך לעדי יהוה והעדיף להתפלל במקום זאת. בצהובון טוענים כי פרינס אמר לחבריו שאלוהים ירפא אותו. "פניו היו צהובות וציפורניו היו חומות", תיארו ב"הנשיונל אנקוויירר". עוד נטען בצהובון המפוקפק כי פרינס ביקר בבית מרקחת לפני מותו וכי הנוכחים במקום זיהו את התרופות שרכש כתרופות לטיפול במחלת האיידס.

  • עוד באותו נושא:
  • פרינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully