וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא רק רוצה לרקוד: 10 שירים שיהפכו את החתונה שלכם לבלתי נשכחת

חן ינוביץ

7.6.2016 / 0:00

עונת החתונות בפתח וזאת הזדמנות מצוינת לבקש מהדיג'יי את השירים שיעשו לכם את רחבת הריקודים הכי מגניבה שיש. בינינו, כמה אפשר לשמוע את "דרך השלום"?

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: "דרך השלום" של פאר טסי)

seperator

חתונות הן אירוע מוזיקלי מוזר. מוזר כי מדובר ברחבת ריקודים היחידה שבה תמצאו את הדודה ממרוקו רוקדת עם הסבתא משוויץ. מוזר כי הזמן שעובר מרגע יציאת שיר ועד הפיכתו ללהיט חתונות הוא חסר חשיבות. מוזר כי למרות מה שנוטים לחשוב, חתונה לא חייבת להיות אוסף של להיטים-שירים-חרושים-שחייבים לשים-כי-בכל-זאת-חתונה. ובדיוק בשביל זה התכנסנו כאן היום. אתם משקיעים באולם, בעיצוב, בבגדים, אז למה לא להשקיע קצת במוזיקה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Die Antwoord - I Fink U Freeky

למרות שהשיר הזה חוגג כבר 4 שנים ומעל ל-80 מיליון ציפיות ביוטיוב הוא עדיין ההוכחה לכך שדברים טובים באים בזמן נכון. מאחורי הלהיט ההיסטרי עומד הצמד/ תופעה הדרום אפריקאי די אנטוורד, שנחשב לאחד ההרכבים המצליחים בעולם וכזה שממלא כלאחר כבוד את הבמות המרכזיות בפסטיבלים הכי גדולים. הצמד הספיק לצבור לעצמו גם עדת מעריצים מקומית שדאגה להפיץ את הבשורה (ולחגוג את הגעת ההרכב להופעה השבוע), ועכשיו הגיע הזמן לקצור את הפירות. מה כל כך מיוחד השיר הזה? קצב האלקטרוניקה המשוגע. ללא ספק מדובר בהימור שלנו ללהיט החתונות של העונה ולכן אתם חייבים אותו על הרחבה.

Nino - Shinanay - Libra Discotheque Edit

בזמן שדדי דדון שוחה עם לוקוס ברודוס, את הדג היווני הטעים באמת כבר תפסנו ברשת. מדובר בשיר שיגרום לכל אחוות ההצבעות באירוויזיון לרדת לטמיון ויפתח במלחמת תרבות בין יוון, טורקיה ומקדוניה. פשוט כי כל אחת טוענת שמדובר בשיר שלה, ויש מי שטוען שאת כל הקסם הזה יצרו מוזיקאים יהודיים טורקיים אי שם במאה ה-19. בכל מקרה, הצמד ליברה מיוזיק תיבל את השיר בביטים עכשוויים והתוצאה היא להיט יווני שלא ישאיר אף ישבן על הכיסא. לנו אגב, יש את מיקי גבריאלוב עם הגרסה העברית "את הקצב של חיי". יא מאס

צפריר יפרח - אפרוקאי גנואה

לא משנה אם אתם מרוקאים, כורדים או תימנים – צפריר יפרח כבר ימצא את הדרך לקחת את המקצבים מבית סבתא, ולשכלל אותם לקטעים אלקטרוניים מגניבים ורקידים. אל המקצבים המוטרפים שהוא יצר הוא גייס גם את גדולי הדור, כמו ציון גולן או מייק קרוצ'י והתוצאה נפלאה. בקרוב בכל רחבה.

Jorge Ben - O telephone

בין אם אתם מתחתנים ביום שישי או באמצע השבוע, עדיין קיץ וחם. לכן אין כמו מקצבים ברזילאים שיוכיחו לנו שהשמש לא עולה רק במזרח התיכון ושיש עוד מקומות חמים בעולם.

Snoop Dogg ft. Pharell - Drop It Like It's Hot (Hipshaker Balkan Remix)

השילוב בין מוזיקה שחורה לבלקן הוא לא חדש. ג'ייסון דרולו עשה שמות עם השיר "Talk Dirty" שסימפל את " Hermetico" של הבלקן ביט בוקס, אבל אנחנו כאן כדי לחשוף פנינים שטרם הכרתם. מה יכול להיות מושלם יותר מהשילוב הזה? תקשיבו טוב טוב ותכניסו אותו לרשימת הבקשות מהתקליטן.

REG Project – Afreg

יש לכם התלבטות לגבי כל עניין הטראנסים? תוהים מה כדאי לרקוד בשלב החפירות? יש לכם אהבה לצלילים מהעולם ובא לכם קטע מגניב? הנה אחד משהו משהו.

Karolina & Boom Pam - Black Dog

בא לכם רוק בחתונה אבל לא יודעים אם יעבוד? נסו את החידוש של קרולינה ובום פם ללד זפלין, לא תצטערו.

Arctic Monkeys - Baby I'm Yours

השיר הזה (חידוש לשיר של ברברה לואיס מ-1965) הוא רך במידה, מלטף איפה שצריך ולא יכולנו לכתוב מילים מדויקות יותר לאהבה. מתאים גם לשבירת הכוס.

Yemen Blues Feat. Oxmo Puccino – Satisfaction

כמו שחאליסי טסה לה על כנפי הדרקון, כך רביד כחלני טס לו על כנפי הנשרים היישר לאוזן שלנו. יום אחד התימנים ישתלטו על העולם, אבל עד שזה יקרה תגבירו את הרמקולים ותפנקו את האורחים בקצב מיוחד לצד המזטים של המסתובבים.

לרוז ורחלה - לילה לילה

את הרשימה יסגור השיר המופלא שחידשו לרוז ורחלה. בין אם תבחרו בו כשיר כניסה לחופה או כשיר שיככב בקבלת הפנים, הוא לא ישאיר אף עין יבשה, כי בחתונה שלכם כדאי גם שתהיה את האופציה לרגש. מזל טוב.

seperator

חן ינוביץ' היא חצי מצמד הדיג'איות חן ונועה. תוכלו להקשיב לעוד שירים מגניבים ממש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully