וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו החום נשבר: רגעי הביקיני הגדולים של הקולנוע

7.6.2016 / 0:00

זאת לא היתה משימה פשוטה, הוויכוחים היו קורעי לב, אך בסופו של דבר המטרה היתה חשובה מהכל. לרגל בוא החום הכבד, נזכרנו ברגעי בגדי הים שהפכו את חוויית הקולנוע שלנו למרעננת הרבה יותר, רגעים ששווה לחזור אליהם בכל פעם מחדש

יח"צ - חד פעמי

ג'סיקה סימפסון ("הדיוקס קורעים את האזרד")

התרגום העברי לשם הסרט הזה כל כך מטומטם ומגוחך, ובכל זאת אף אחד לא שם לב אליו. אולי זה בגלל שהסרט עצמו לא הרבה פחות טיפשי מהשם שלו, אבל על מי אנחנו עובדים? הסיבה האמיתית היא כנראה הסצנה שבה דייזי מגיעה לתחנת המשטרה כדי לחלץ מידע לגבי מקום הימצאותם של בני דודיה, לוק ובו. הביקיני הזה שימש אותה גם בקליפ הרשמי לחידוש של "This Boots Are Made For Walkin" של ננסי סינטרה, והיווה פחות או יותר את שיאה של קריירת המשחק שלה.

ג'סיקה אלבה ("סודות בים הכחול")

חמש שנים אחרי "מלאך שחור" ומספר חודשים אחרי שהוציאה לברוס וויליס ולכולנו את העיניים ב"עיר החטאים", זינקה אלבה למים הכחולים של האוקינוס לצידו של פול ווקר המנוח. זה היה אמור להיות מותחן סוחף על צוללנים שמסתבכים בפרשת סמים עם ברון מסוכן, אבל האמת היא שהוא היה כל כך זניח ורע עד שכל מה שזכור מתוכו הוא התיעוד של אלבה מכל זווית אפשרית כשהיא שוחה בבגד ים הקטנטן הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האלי ברי ("למות ביום אחר")

31 שנים אחרי שטרינה פארקס הפכה לנערת בונד השחורה הראשונה ב"יהלומים לנצח", עמד לו פירס ברוסנן ותהה אם לבחור בתה בבונג או להתפרע וללכת על פירות טרופיים. ובעודו משקיף לו אל עבר המרחב ותוהה אם אי פעם הקריירה שלו תתרומם אחרי שייצא משירות הוד מלכותה (היא לא), יצאה לה האלי ברי מהמים, מענטזת ימינה ושמאלה בהגזמה קלה. ומשם? משם הכל היסטוריה. הרגע האיקוני וגם הקריירות של שניהם.

פיבי קייטס ("נעורים בקצב מהיר")

ה"רולינג סטון" כינה את הרגע הזה "נפילת הביקיני הזכורה בהיסטוריה של הקולנוע", וקשה שלא להסכים. הדוגמנית לשעבר פיבי קייטס בסרטה השני בלבד בקריירה, הפכה בן רגע למושא הפנטזיה של כל מתבגר באייטיז. בראד המילטון (ג'אדג' ריינהולד) אמנם רק דמיין את כל האירוע הזה שבו לינדה בארט יוצאת מהבריכה ומציגה בפניו את המגילות הגנוזות, אבל אם זה לא הפריע אז, אנחנו בטח לא נתלונן היום.

אורסולה אנדרס ("ד"ר נו")

שון קונרי בסך הכל רצה לנמנם קצת על חוף הים. אלה היו הסיקסטיז המוקדמות, ומי ציפה שפתאום באמצע הצהריים, תעלה אלילה שווייצרית קטלנית מתוך המים ותתחיל לשחק עם הצדפות שלה. בונד הלך והתברגן עם השנים, אבל בכל מה שקשור לסצנות יציאה מהמים, אורסולה אנדרס היא המקור. כל אלו שבאו אחריה לקחו את הרגע הזה ושכללו אותו, אבל היא עשתה את זה לגמרי בכוחות עצמה.

ברוקלין דקר ("לזרום עם זה")

כשהדוגמנית הכי לוהטת של ספורט'ס אילוסטרייטד מחליטה לפצוח בקריירת קולנוע, אתם יכולים להיות בטוחים שהחבילה הזאת תכלול ים, בגד ים קטן מאוד ומישהו שיסתכל עליה יוצאת מהמים. אפילו ג'ניפר אניסטון נראית כאן קצת המומה בסצנה הזו, אבל מכיוון שאתם לא באמת רוצים לצפות בסרט הזה מההתחלה ועד הסוף, נספר שהיא לגמרי משווה את התוצאה בהמשך.

סלינה גומז, אשלי בנסון, רייצ'ל קורין, ונסה האדג'נס ("ספרינג ברייקרס")

אפשר לומר הרבה דברים על סרט הפשע של הרמוני קורין. מעט מאוד מהדברים האלה יהיו טובים, אבל מה כבר אפשר לצפות מסרט שכל שורה שנייה בו היא לחישה אירוטית של "Spring Break". ובכל זאת "ספרינג ברייקרס" הציג לנו המון סצנות ביקיני, חלקן מופרכות לחלוטין, רובן לא הכרחיות לעלילה, אבל זה לא הזמן להתלונן. את זה נשאיר לרופא השיניים של ג'יימס פרנקו.

קארי פישר ("מלחמת הכוכבים: שובו של הג'דיי")

את מה שפיבי קייטס עשתה בבריכה, קארי פישר עשתה בחלל. במקור הביקיני הזה היה אמור להיות סמל של עבדות אחרי שהנסיכה ליאה נפלה בידיו של ג'אבה ההאט, אבל מרגע שפישר נראתה לובשת אותו לראשונה הוא הפך לסמל הפנטזיה הגיקית האולטימטיבית, בייחוד הרגע שבו היא משתמשת בכל הגירל פאוור בעולם כדי להרוג את הגנגסטר הנאלח. האימג' הזה כל כך חזק בזיכרון הקולקטיבי עד שעד היום הוא מוביל בתחרויות תחפושות ואירועי קומיקס גדולים.

דמי מור וקמרון דיאז ("המלאכיות של צ'רלי")

הרימייק משנת 2000 לקלאסיקה הטלוויזיונית של שנות ה-70 לא ממש הצליח להחזיר את הקסם של פארה פוסט וחברותיה. זה לא מנע כמובן מסרט המשך כושל לצאת לדרך, אבל אנחנו כאן כדי לדון בדברים אחרים, כמו מפגש הפסגה בין קמרון דיאז לדמי מור. האחת מלאכית חדשה, השנייה ותיקה, וביחד עם גלשנים ומים וגזרות חטובות במיוחד, הן הופכות את הרגע הזה לבלתי נשכח.

ג'סיקה ביל ("חיזורי קיץ")

זה ממש בסדר אם אתם לא זוכרים את הסרט הזה, יש סיכוי לא רע שגם מי שכיכבו בו היו רוצים לשכוח. אז הסיפור בנאלי כמו שרק קומדיה רומנטית עם פרדי פרינז ג'וניור יכולה להיות: נערה עשירה מתאהבת בנער עני עם שאיפות להפוך לכוכב בייסבול. יופי. אבל בכל זאת היתה בסרט הזה סצנה אחת שהצליחה להפוך את ג'סיקה ביל לסנסציה כמעט מיידית, והיא כמעט שווה את הצפייה בסרט הזה.

קייט אפטון ("האישה האחרת")

זה לא שבאמת היינו צריכים סרט כדי לדעת את זה, אבל בכל פעם מחדש מדהים לגלות מה מפגש בין בגד ים קטן וקייט אפטון יכול לעשות. עבורנו הסרט הזה כולו הוא בליל של זעקות קמרון דיאז והאימג' הזה בסלואו מושן של אפטון בביקיני הלבן על החול החם של חוף הים. ואם אתם ממש מחפשים פרשנות לכל זה, תקשיבו לקמרון.

פיראנה 3DD

ולפעמים אפילו לא צריך להתאמץ. מספיק לאסוף הרבה מאוד נשים נאות בביקיני, להוסיף עלילה מטופשת לחלוטין ודגים טורפים, והנה לכם סרט שלא יכול להיות לא מהנה בכל פעם מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully