וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי בראון על מות בתו: "היינו צריכים להיות הורים טובים יותר"

7.6.2016 / 13:26

"היינו יכולים להיות הורים טובים יותר. היינו צריכים להיות הורים טובים יותר", אומר בראון בריאיון חדש שמתפרסם כשנה לאחר מות בתו. בראון אף מפנה אצבע מאשימה לעבר ניק גורדון: "הוא יודע מה קרה"

מגישה: מיכל רשף

כשנה לאחר מותה של בובי קריסטינה בראון, בתם של בובי בראון ווויטני יוסטון המנוחה, ובמסגרת מסע יחסי ציבור לקידום ספר חדש, אומר האב השכול כי הוא מרגיש שאכזב את בתו. "היינו יכולים להיות הורים טובים יותר. היינו צריכים להיות הורים טובים יותר", אמר בראון לרובין רוברטס במסגרת ריאיון ל-ABC.

כזכור, שישה חודשים לאחר שנמצאה מחוסרת הכרה בחדר האמבטיה בביתה שבאטלנטה, בובי קריסטינה מתה בגיל 22 בהוספיס בו אושפזה. שלוש שנים קודם לכן, נמצאה אמה ללא רוח חיים בנסיבות דומות. "זו לא תעלומה עבורי", אמר בובי בראון לרוברטס בהתייחסו לנסיבות המוות של האם והבת והפנה אצבע מאשימה לעבר ניק גורדון, בעלה של בובי קריסטינה שגם אומץ על ידי אמה וויטני, "יש רק אדם אחד שהיה ליד שתיהן בזמן המוות. הוא יודע מה קרה".

גורדון, מצדו, מכחיש מעורבות במות אשתו. בימים אלה מתנהלת נגדו תביעה אזרחית בגין מותה של בובי קריסטינה. בתביעה נטען כי גורדון שיכר את בובי קריסטינה והטביע אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully