וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון הולצמן: "הכל בסדר. לא זייפתי את מותי"

9.6.2016 / 8:33

שמועה שהתרוצצה אתמול בערב (רביעי) גרסה שאחד מקורבנות הפיגוע הרצחני במתחם שרונה בתל אביב הוא המוזיקאי שרון הולצמן, לשעבר איש אבטיפוס, אולם אחרי שעות של דיווחים סותרים, הולצמן הפריך את השמועה בפייסבוק

ספק 500

(בסרטון: תיעוד הפיגוע במתחם שרונה)


הפיגוע הרצחני במתחם שרונה בתל אביב ביום רביעי גבה את חייהם של ארבעה אנשים, ושמועה שהחלה אחרי אירוע הטרור גרסה שהמוזיקאי שרון הולצמן, בסיסט להקת אבטיפוס לשעבר, הוא אחד מהם. שעות רבות אחרי כן, ב-2:05 בלילה, הולצמן הפריך את השמועה בפייסבוק. "הכל בסדר", כתב. "הגשתי תלונה במשטרה. מצטער שלא יכולתי לענות למבול הטלפונים. ולא-לא זייפתי את מותי-עשיתי את זה פעם אחת וזה הספיק לי לכל החיים. ממש לא מגניב. משתתף בצער המשפחות השכולות ומתפלל להחלמת הפצועים".

מקרה זיוף המוות שהולצמן מתייחס אליו היה ב-2007, כאשר העלה אל אתר הבית שלו ידיעת חדשות שכאילו נגזרה מ-ynet המדווחת על מותו ממנת יתר. בהמשך אותה שנה הסתבך בשערוריה נוספת כאשר היכה את כתב התרבות של NRG דאז, איתי שטרן, בטקס פרסי ערוץ המוזיקה הישראלית, מפני שלטענתו דרש ממנו שוחד כדי שיכתוב עליו ביקורת. בשנה שעברה הולצמן הסתבך בתחום חדש לגמרי, כאשר נעצר באשמת תרמית ניירות ערך וזיוף.

הולצמן היה בסיסט להקת אבטיפוס בתחילת דרכה וממקימיה, ובין השירים שכתב בה נמנים "בוקר טוב עולם" ו"אישה אישה" שהיו להיטים גדולים מאלבום הבכורה ב-1995. מלבד אבטיפוס הולצמן בלט בעבודתו המשותפת עם איגי וקסמן, שעבורה הלחין מספר שירים בראשית קריירת הסולו שלה, בהם "אדום", "אין לי מה לומר לך", "לא מחכה יותר לדוור" ו"בדרך למילווקי". בשנת 2001 הוציא הולצמן את אלבומו הראשון כסולן, ומאז הוציא שלושה אלבומים נוספים, שבין היתר הניבו את הלהיט "מה שאני רוצה", ששימש כשיר הפתיחה של הסדרה "מסודרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully