וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסיום שובר השיאים של "משחקי הכס" לעונה השישית

9.6.2016 / 9:56

כל הפרטים על שני הפרקים הנועלים של העונה ואורכם הלא שגרתי, ביונסה נתבעת בגין "העתקת" הקליפ של "Lemonade" ומהפכת קלינטון מגיעה ל"הומלנד". לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

11:08 - טיזר חדש ל"ג'ייסון בורן"

הספירה לאחור נמשכת לקראת שובו של ג'ייסון בורן למסכים. הטיזר החדש לסרט החמישי בסדרת מרמז על כך שניקי פרסונס (ג'וליה סטיילס) נמצאת בצרה, שגורמת לבורן לצאת ממחבואו ולהתעמת עם תוכנית ממשלתית מפוקפקת חדשה, שמכשירה רוצחים יעילים כמוהו.

"ג'ייסון בורן" יגיע לבתי הקולנוע ב-28 ביולי.

11:04 - ביצוע כזה בתוכנית ריאליטי עדיין לא ראיתם. באחריות

ג'ון הטלינגר בן ה-82 הפך להיות אחד השמות החמים בארה"ב השבוע לאחר שביצע גרסת כיסוי מפתיעה במיוחד בתוכנית "America's Got Talent".

הטלינגר, שסיפר לשופטים כי הפך לפנסיונר לפני 15 שנים והחל לשיר קריוקי בזמנו הפנוי, גרם לנוכחים רבים במקום לקפוץ בהתלהבות לצלילי להיט הרוק הכבד "Bodies" של להקת Drowning Pool. סיימון קאוול, מצדו, נותר המום ולא היה מסוגל להסתיר את תדהמתו. לאחר שידור התוכנית הזמינה להקת Drowning Pool את הטלינגר להתארח בהופעתה. צפו בביצוע המדהים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

10:29 - סנופ גוד מציג: ההיסטוריה של הכדורסל

והנה עוד משהו קטן ומשעשע מהתוכנית של ג'ימי קימל. סנופ דוג הגיע לאולפן כדי לחגוג את האיחוד בין ה-BAA וה-NBL, שתי הליגות המקצועניות בכדורסל בארה"ב, שהפכו יחד ב-1949 לליגת ה-NBA שאנחנו מכירים כיום. איך זה נראה בשנים הראשונות? ובכן, סנופ דוג כאן כדי להסביר את זה.

10:51 - כוכבות "מכסחות השדים" פוגשות את "מכסחי השדים" אצל ג'ימי קימל

מנחה תוכנית הלילה של רשת ABC הקדיש אתמול חלק נכבד מהתוכנית שלו ל"מכסחות השדים", הרימייק הנשי לקומדיית האימה המצליחה משנות ה-80. במוקד עמד האיחוד בין כוכבות הסרט החדש לבין כוכבי הסרטים המקוריים. הנה כל מה שקרה שם בכיכובם של ביל מארי, דן אקרויד, ארני האדסון, אנני פוטס, קייט מקינון, מליסה מקארתי ולזלי ג'ונס.

"מכסחות השדים" יגיע לישראל ב-21 ביולי.

10:36 - כדאי שתשבו: "צער גידול בנות" פופולרית יותר מ"משחקי הכס" (טוב, בערך)

רשת נטפליקס מקפידה לשמור באדיקות על נתוני הרייטינג שלה, על אף שעל פי כל הנתונים בשטח היא מתעלה היום אפילו על HBO הגדולה. אלא שמחקר חדש (ומפוקפק משהו) שמתפרסם כעת, לוקח את הדומיננטיות הזאת שלושה צעדים קדימה.

חברת Symphony Advanced Media, שמבצעת "סקרי סאונד", בהתבסס על האזנה לסדרות של צופים דרך מכשיר האייפון והטאבלט שלהם (איך זה לעזאזל חוקי?!). על פי ממצאי הסקר, הספין אוף של "צער גידול בנות" זוכה ל-14.4 מיליון צופים בממוצע בקרב גילאי 18-49, בעוד שב"המתים המהלכים" צופים כ-10 מיליון וב"משחקי הכס" 6 מיליון בלבד.

הנתונים הופכים מסקרנים עוד יותר כשנכנסים לקרביים של נטפליקס עצמה. על פי אותו סקר, התוכנית השנייה הכי נצפית ברשת היא לא "בית הקלפים" או כתום זה השחור החדש" הפופולריות, אלא דווקא סדרת הפשע האמיתי "לעשות רוצח", עם 13 מיליון צופים עד כה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטן עלינו הג'ון שלג הזה. "צער גידול בנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:19 - רוח הילרי: "הומלנד" תציג נשיאה אמריקאית בעונה החדשה

ביום שלישי האחרון, זמן קצר אחרי שסוכנות AP הכריזה כי הילרי קלינטון גרפה את מספר הצירים הנחוץ כדי להפוך למועמדת לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, מיהרה כוכבת "הומלנד" קלייר דיינס, לבשר כי דרמת הריגול של שואוטיים תקדים את המציאות, ואישרה את נוכחותה של נשיאה בבית הלבן כבר בעונה הקרובה.

למען הפוליטקלי קורקט החשוב כל כך בארה"ב בימים אלה, מיהרה דיינס להבהיר כי הנשיאה בסדרה תשקף מיזוג של טיפוסים מבין שלל המועמדים במציאות. "היא לא מורדת, אבל היא בהחלט מאתגרת את הנורמות המקובלות ולעיתים עשויה להפוך למאיימת בגלל זה". דיינס הדגישה גם שהנשיאה החדשה "מסתדרת היטב עם קרי".

כזכור, העונה השישית של "הומלנד" נדחתה לאחרונה במספר חודשים, ותגיע למסכים בינואר הקרוב. עד אז נדע כולנו אם המציאות מחקה את הדרמה, או שהכל שוב מדע בדיוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתדרת נהדר עם הנשיאה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:09 - במאי תובע את ביונסה על העתקת הטריילר של "Lemonade"

מת'יו פולקס, במאי אינדי מלואיוויל, טוען בכתב תביעה שהוגש לבית המשפט בניו יורק כי ביונסה "גנבה" את רעיונותיו, והציגה אותם במסגרת הטריילר לאלבומה החדש "Lemonade".

בריאיון להוליווד ריפורטר הסביר פולקס כי הקליפ של ביונסה "דומה באופן משמעותי" לסרט קצר בשם "Palinoia" שביים בשנת 2014. בתביעה דורש הבמאי תמלוגים על רווחי האלבום מביונסה, מאולפני סוני וחברת ההקלטות קולומביה.

התוצאה? הפתעה, הפתעה, סרטו הקצר והנידח של פולקס זכה לפתע למבול של צפיות. הנה שני הקטעים לפניכם.

09:58 - נתקו טלפונים: כל הפרטים על שני פרקי סיום העונה של "משחקי הכס"

"משחקי הכס" תגיע ביום שני הקרוב לפנות בוקר (שעון ישראל) לפרק השמיני של העונה השישית, אבל ברשת HBO כבר רואים את קו הסיום ומתכננים פינאלה שנראית על הנייר מסעירה במיוחד.

נתחיל בפרק הקרוב שייקרא "אף אחת", שם שמרמז בבירור על התמקדות בסיפורה של אריה בבראבוס. הפרק התשיעי ומבשר הרעות המסורתי של העונה ייקרא "קרב הממזרים", ויציב אותנו במרכזו של הקרב על ווינטרפל בין צבאו של ג'ון שלג לבין זה של רמזי בולטון.

הפרק העשירי והאחרון ייקרא "רוחות החורף", שהוא במקרה או שלא גם שמו של הספר השישי בסדרה, שמבושש להגיע כבר חמש שנים. ניתן רק להעריך בשלב זה שהשם הזה מרמז לצבא המהלכים הלבנים שמתקדם לכיוון הצפון.

אלא שכאן רק מתחילה החגיגה, מכיוון ששני הפרקים האחרונים יהיו גם ארוכים באופן משמעותי למדי מהממוצע. "קרב הממזרים" יימשך 60 דקות ו"רוחות החורף" ישבור את השיא לפרק הארוך ביותר של הסדרה (בו החזיק עד כה "הילדים", הפרק האחרון של העונה הרביעית) ויימשך 69 דקות. שני הפרקים יבויימו על ידי מיגל ספוצ'ניק, שביים את "הארדהום", הפרק השמיני והטוב ביותר של העונה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully