וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל יתהלל: למרות הקצב המהיר, קשה לשרוד את "גיבורים"

13.6.2016 / 0:00

"גיבורים", שעוקבת אחרי חברי כוחות ההצלה בישראל, היא פורנוגרפיה אלימה מצולמת שאפשר לצרוך במנות קטנות בלבד. אף אחד לא רוצה לצפות בפיגוע שהתרחש במתחם שרונה במשך שעה וחצי

יח"צ - חד פעמי

בערוץ 10 מנסים להחזיר את הגלגל לאחור. כמה חודשים טובים לאחר פרוץ אינתפיאדת היחידים שבמסגרתה נמנעו אסונות גדולים בזכות, בין היתר, עירנות האוכלוסייה, מגיעה "גיבורים" אל המסך ומבקשת להבהיר מי כאן הגיבור האמיתי ומי סתם אזרח פשוט. "גיבורים" שנוצרה על ידי יובל כהן ואסף גיל עוקבת אחרי ארבעה אנשים המשתייכים לכוחות ההצלה השונים בישראל: משטרה, מכבי אש ומחלקת טראומה בבית חולים. בעזרת תיעוד אינטנסיבי מסביב לשעון, "גיבורים" מבקשת להראות מהי שגרת יומם של האנשים שאמונים על חיי הישראלים.

החדשות הטובות מבחינת "גיבורים" הן שמבחינה טכנית היא מאוד טובה. השימוש במסך המפוצל כדי להמחיש את פעילות משתתפיה והמוזיקה הקצבית ברקע לוקחים את התוכנית צעד אחד קדימה ומזריקים מעט אקשן לפריים טיים המנומנם. החדשות הרעות מבחינת "גיבורים" הן שההצטיינות הטכנית שלה הופכת אותה לפורנוגרפיה אלימה מצולמת שמזכירה תיעודים של פיגועים ממצלמות אבטחה. וכפורנוגרפיה אלימה מצולמת, אפשר לצרוך את "גיבורים" רק במנות קטנות. אף אחד לא רוצה לצפות בפיגוע שהתרחש במתחם שרונה במשך שעה וחצי ברציפות.

גיבורים.
גיבורים, אבל קצת משעממים
החדשות הרעות מבחינת "גיבורים" הן שההצטיינות הטכנית שלה הופכת אותה לפורנוגרפיה אלימה מצולמת שמזכירה תיעודים של פיגועים ממצלמות אבטחה

מעבר לזה, צפייה של למעלה מרבע שעה ב"גיבורים" מובילה למסקנה שמדובר בתוכנית מאוד משעממת. וכתוצאה מכך, לתת-מסקנה עגומה שלפיה הגיבורים שלנו הם אנשים משעממים. כך למשל, למרות סיפור הרקע הקשה של הכבאי רס"ר אלי כהן ,מפקד צוות בתחנת כיבוי אש אשקלון (בנו בן ה-8 נפטר לפני תחילת הצילומים), הוא מתקשה לעבור את המסך ולגרום לצופה להתעניין בסיפורו. אם תרצו, הניגוד המושלם ללהבות הפראיות אותן הוא מכבה במסגרת עבודתו. לעומת זאת, בפרק השני של הסדרה שישודר בשבוע הבא מפציע ד"ר דרור סופר, ראש מחלקת טראומה בבית חולים איכילוב, וגונב את ההצגה בזכות אישיותו המעניינת.

עד שזה יקרה, למסך תגיע גם "המתמחים" שתעלה ביום חמישי בערוץ 2 (במסגרת שידורי קשת). מבלי לערבב בשר וחלב, שווה לציין ש"המתמחים", כפי ששמה מעיד עליה, מתמקדת ברופאים. ולמה שווה לציין את זה? כי "גיבורים" מתפזרת על שירותי הצלה רבים וכתוצאה מכך סובלת מבעיית גיבוש קשה שמקשה על הצופה להתרכז בה. פה השוטרים מנסים למנוע מאם לדקור את בנה הנכה, שם הכבאים מחלצים גופת נער מרכב שהיה מעורב בתאונת דרכים. הבלאגן חוגג והמשיח לא מגיע, הוא אפילו לא גיבור.

עוד באותו נושא

ראתה כבר הכל: האחות שחיה את יחידת הטראומה כבר 11 שנים

לכתבה המלאה

בקטנה

הגיבורים של "גיבורים" אמונים על הצלת חיי אדם אבל בפרק הראשון דווקא שני כלבים סובלים מגורל רע: כלב אחד נמלט מבית שבו התרחשה תקרית אלימה וגופת כלב אחר נמצאת בתיק ורוד במרינה באשקלון. בלי טיפת ציניות, הגיע הזמן לפורמט שיציג וטרינרים בקדמת הבמה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיבורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully