וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת הרוק אריק קלפטון: נפגעתי במערכת העצבים, מתקשה לנגן בגיטרה

11.6.2016 / 12:56

קלפטון בן ה-71, מהגיטריסטים החשובים של הרוק, גילה בריאיון כי פגיעה במערכת העצבים גרמה לכך שעליו להיאבק כדי להצליח לנגן. "היו לי הרבה כאבים בשנה האחרונה, זה התחיל בגב התחתון והפך לנוירופתיה פריפרית, בה אתה מרגיש שקיבלת מכות חשמל ברגל", אמר

אריק קלפטון. GettyImages
"הייתי צריך כבר למות לפני הרבה זמן". אריק קלפטון/GettyImages

הזמר אריק קלפטון, מהגיטריסטים האגדתיים של הרוק, נאבק כדי להצליח לנגן בגיטרה. קלפטון בן ה-71 גילה כי פגיעה במערכת העצבים שלו גרמה לכך שקשה לו לנגן בכלי הנגינה שהקנה לו את תהילתו. "היו לי די הרבה כאבים בשנה האחרונה. זה התחיל עם כאבים בגב התחתון, והפך למה שמכונה נוירופתיה פריפרית, שבה אתה מרגיש שקיבלת מכות חשמל ברגל שלך", אמר קלפטון למגזין "קלאסיק רוק". "הייתי צריך להבין איך להתמודד עם עוד כמה דברים הקשורים בהזדקנות".

לאורך חייו, נאבק קלפטון בהתמכרות לאלכוהול, לתרופות מרשם, לקוקאין ולהירואין. "בגלל שאני בהחלמה מאלכוהוליזם והתמכרויות, אני רואה בזה דבר גדול להיות בחיים בכלל. הייתי צריך כבר למות לפני הרבה זמן. מאיזושהי סיבה ניצלתי מהמלתעות וקיבלתי הזדמנות נוספת". מצבו של קלפטון לא צפוי להפוך לקל יותר. "אני עדיין יכול לנגן", הוסיף קלפטון, "כלומר, זאת עבודה קשה לפעמים, בצד הפיזי של זה. להזדקן, מאן, זה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully