וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קווין ואדם למברט יופיעו בישראל

14.6.2016 / 9:30

להקת הרוק המיתולוגית, מחוזקת בכוכב "אמריקן איידול", תגיע להופעה בפארק הירקון בתל אביב בחודש ספטמבר. הפרטים המלאים ומחירי הכרטיסים

אימג'בנק GettyImages

(בסרטון: חברי קווין ואדם למברט מזמינים את המעריצים להופעה בישראל)

seperator

תוספת חדשה ואטרקטיבית לקיץ עמוס ההופעות של 2016. להקת קווין, מחוזקת בסולן אדם למברט, תגיע לישראל ב-12 בספטמבר להופעה בפארק הירקון. ההופעה בישראל נכללת במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי של הלהקה שהחל במאי האחרון וכלל הופעות בפורטוגל, ספרד, אוסטריה, שוויץ, פולין, איטליה ועוד.

קווין, מלהקות הרוק הגדולות בהיסטוריה, נוסדה ב-1970 והפכה למעצמת להיטים בראשותו של פרדי מרקיורי המנוח. לאורך שנות פעילותה מכרה הלהקה, על פי הערכות, בין 150 ל-300 מיליון עותקים מאלבומיה. מאז מותו ב-1991 המשיכו חברי הלהקה להופיע לסירוגין עם סולנים אורחים, כשהחיבור עם כוכב "אמריקן איידול" ב-2009 היה עד כה המוצלח מכולם. על אף שלמברט זכה רק במקום השני בעונה השמינית של הריאליטי המוזיקלי המצליח, ביצוע הגמר שלו ל-"We Are The Champions" הלהיב את חברי הלהקה, שנפרדה מהסולן פול רוג'רס שליווה אותה מאז 2004.

למברט ידוע ביכולות הווקאליות המרשימות שלו, שכללו לא אחת השוואות למרקיורי עצמו. המופע כולל ביצועים ממיטב להיטי קווין לאורך השנים, כמו גם שירים של למברט עצמו. מחירי הכרטיסים ליציעי הדשא נאמדים ב-340 ש"ח, כרטיס ליציעי הגולדן רינג יעלה 640 ש"ח ו-890 ש"ח לטריבונות ה-VIP. על הבאת המופע אמונים המפיק אודי אפלבוים וחברת Concerto. כרטיסים ניתן לרכוש דרך משרד הכרטיסים "לאן" בטלפון 8780* או דרך אתר האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully