וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 99: כשילדים מתחפשים לזומבים, פייסבוק קורסת

16.6.2016 / 0:00

אלבום תמונות מחווה ל"המתים המהלכים" גרם לזעם, תום יורק מדכא את ניו יורק, כוכבת "כתום זה השחור החדש" חושפת פרטים מילדותה המצערת וסלבס עושים שיימינג וכולם נהנים. מצעד הטראש השבועי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מי מת בסוף העונה השישית של "המתים המהלכים"?)

seperator

מקום 5: תום יורק הוא הבחור המעצבן עם הגיטרה

כולם מכירים אותו. הוא נמצא בכל מקום. יש לו נרתיק עם גיטרה, בדרך כלל גם כובע, ומהרגע שראיתם אותו מתחילה הספירה לאחור לקראת הנורא מכל: הרגע בו הוא יוציא את הגיטרה, וייאלץ את כולם להתרכז סביבו ולהאזין לעיבוד החובבני שלו למאיר אריאל או לבוב דילן. אי אפשר לברוח. אבל מה עושים כשהבחור הזה הוא מנהיג רדיוהד, תום יורק, וזה קורה במסיבה? זה הזמן להיעלם באלגנטיות לשירותים. השכנים של יורק לא ממש היו מוכנים להופעה המאולתרת שהוא דפק אצלם ביום ראשון האחרון, אבל כפי שניתן לראות בסרטון, הם ושאר האורחים, דווקא זרמו. הדיווחים מספרים על חצי שעה של הדבר הזה, לנו הספיקה דקה וחצי להבין שזה הסימן בשביל המארחים לחפש שכנים אחרים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מקום 4: מישהו עוקב אחרי רוקוול

רוקוול היה זמר די אלמוני עד שבאמצע האייטיז מייקל ג'קסון הסכים לשיר את הפזמון בשיר שלו, "Somebody's Watching Me" והפך אותו ללהיט. עברו שלושים שנים, וכעת הלהיט שפרסם את רוקוול וכנראה גם סידר לו את חשבון הבנק לכל החיים, הופך למציאות. הזמר נאלץ להוציא לאחרונה צו הרחקה נגד בת זוגו לשעבר, לסלי מילר, לאחר שתקפה אותו בסוף חודש מאי האחרון. מילר נעצרה ושוחררה, אך כעת צריכה לשמור על מרחק 90 מטר מרוקוול. כשבאמתחתו מקרה קלאסי של החיים מחקים את האמנות, רוקוול בטח מצטער היום שהוא לא כתב שיר על תהילת עולם, או לפחות על מערכת יחסים שנגמרת ממש יפה.

מקום 3: כשסלבס עושים שיימינג לאנשים רגילים

חברים, השנה היא 2016, תפסיקו לשקר כדי לנסות להשיג משגלים. זה דוחה, וגם תמיד יהיה מי שיעלה עליכם ויעשה לכם שיימינג מוצדק. זה מה שקרה השבוע לבחור בשם זאק ג'ובין, שמסתובב ביו יורק ומספר לנשים שהוא עובד כתסריטאי בסדרת הלהיט "ברוד סיטי". חייבים לתת לו קצת קרדיט על ההשקעה בסיפור הכיסוי: הוא הצטלם כמעריץ עם הכוכבות והיוצרות אבי ג'ייקובסון ואילנה גלייזר והציג את התמונה כאילו השלושה קולגות שמזמינים יחד ג'ירף, והשתמש בתמונות שעלו לרשתות החברתיות של אנשי התוכנית והתייחס אליהן כאל שלו. לצערו ולשמחתנו, עשתה הידיעה את דרכה אל אילנה גלייזר, שהחליטה לחשוף את ג'ובין ואת סיפורו באופן פומבי במופע סטנד-אפ, ומשם הגיע הסיפור לתקשורת. שיימינג על ידי סלב זה שיימינג שאי אפשר להתחמק ממנו, אז אם אתם כבר משקרים, תבחרו את השקר שלכם בקפידה.

מקום 2: כוכבת "כתום זה השחור החדש" חושפת שגדלה בכלוב

את השנים האחרונות בילתה השחקנית קייט מאלגרו במתקן הכליאה ליצ'פילד של "כתום זה השחור החדש", שם היא מגלמת את דמותה של גלינה "רד" רזניקוב. אך מתברר שזו לא הפעם הראשונה של מאלגרו מאחורי הסורגים: הוריה החזיקו אותה בכלוב. מאלגרו הפעוטה לא היתה מסוגלת להרגיש כאב עד גיל ארבע, ולכן הוריה החליטו ללכת על בטוח ולכלוא אותה. על חוויות ילדותה היא כתבה בספר אוטוביוגרפי, והשבוע התראיינה וסיפרה על חלקן בתוכנית טלוויזיה בריטית. עוד לפני הכלוב, מאלגרו נולדה עם פה מלא בשיניים, תופעה נדירה וגם מאוד מסוכנת שעלולה לגרום לחנק. "אז נולדתי עם שיניים ובלי תחושת כאב", סיכמה. "שייקספיר היה עושה מזה מעדן". וכנראה שגם רד.

קייט מאלגרו. GettyImages
הכלא לא עוזב אותה לעולם. קייט מאלגרו/GettyImages

מקום 1: אימת הילדים המהלכים

צלמת מניו ג'רזי עומדת במרכזה של סערת פייסבוק בעקבות אלבום תמונות שפרסמה, בו צילמה ילדים משחזרים סצנות מסדרת הזומבים "המתים המהלכים". אלאנה הבארד בת ה-29 התכוונה לצלם רק את שני הילדים שלה, אך עד מהרה גייסה לפרויקט למעלה מעשרים ילדים, כולם מתחת לגיל 7, הלבישה אותם כמו דמויות מהסדרה והעמידה אותם בסצנות מפורסמות. הבעיות החלו כשגולשים "צדקנים", כלשונה של הבארד, דיווחו לפייסבוק על התמונות בתור תוכן בעל אופי אלים, בעקבות התנגדותם לחשיפת הילדים לתכנים קשים. חשבונה של הבארד נחסם זמנית, ומאז היא כמו הכריזה מלחמה על פייסבוק ועל המתנגדים, וממשיכה לעדכן את האלבום. "אנשים חושבים על זה יותר מדי", אמרה בריאיון למקומון בניו ג'רזי, "הילדים חזרו הביתה והמשיכו בחייהם הרגילים. אף ילד לא נפגע במהלך הצילומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully