וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד נהרין: "מירי רגב באה ותלך, אמנות לא תלויה בכסף"

15.6.2016 / 18:16

ביקורת קשה על הממסד מצד זוכי פרס ישראל בכנס הרצליה. "ההבדל בין מה שהאמנים עושים לבין מה שהממשלה עושה, הוא ההבדל בין לבנות ולהרוס", אמר הרקדן והכוריאוגרף אוהד נהרין. האמן דני קרוון אמר: "איך אפשר לקרוא למדינה שלנו אם לא דיקטטורה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הממשלה באה ותלך". אוהד נהרין ושרת התרבות מירי רגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מירי רגב באה ותלך, אמנות לא תלויה בכסף", כך אמר לפני זמן קצר הרקדן, הכוריאוגרף וזוכה פרס ישראל אוהד נהרין. הדברים נאמרו במסגרת כנס הרצליה ה-16 של המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצלייה.

בכנס התבטא חתן פרס ישראל נוסף, האמן דני קרוון. "איך אפשר לקרוא למדינה שלנו אם לא דיקטטורה?", אמר קרוון. "אני מתבייש שעשיתי את קיר המליאה בכנסת וביקשתי שיכסו אותו עד שהכנסת תבטא את מגילת העצמאות!".

נהרין התייחס לדברי קרוון, ואמר: "לא צריך להיבהל, יש פה הרבה מאוד כוחות, מירי רגב, באה ותלך, הממשלה באה ותלך, זאת לא דעה זאת עובדה. אמנות לא תלויה בכסף, אנחנו יוצרים בלי תלות בכסף. צריך לזכור שהממשלה היא לא זאת שמאפשרת ותאפשר לנו להיות מי שאנחנו וליצור. חבל שזה המצב שאנחנו נמצאים בו. צריך לפעול ולעשות. ההבדל בין מה שהאמנים עושים לבין מה שהממשלה עושה, הוא ההבדל בין לבנות ולהרוס. לבנות מאוד קשה, להרוס מאוד קל. לכן אנחנו שומעים יותר על ההורסים. הבנייה היא זו שאחר כך זוכרים והיא זאת שמשנה דברים".

השרה רגב סרבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully