וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסיקאי הביישן שהולך לפרוץ בגדול

19.6.2016 / 16:01

טל גיל היה קופא בכל פעם שמישהי היתה מוצאת חן בעיניו, אז הוא הלך לכתוב על זה שיר. כעת הוא הגיע לרדיו ולהופעה מול קהל חי ביריד המזרח ב-6 ביולי

אתר רשמי

במסגרת אירועי "במה פתוחה" ביריד המזרח שבנמל תל אביב יתקיימו בימי רביעי במהלך חודש יולי הופעות של מוסיקאים, יוצרים והרכבים צעירים/ות שנבחרו להופיע מול קהל חי.

אמן נוסף שינסה לקבע את מקומו בתודעה המוסיקלית הוא טל גיל, בן 31 מחדרה. למרות העובדה שטל מנגן, שר ומלחין מגיל 12, רק לפני חודשיים הושמע לראשונה שירו הראשון ברדיו.

את הדרך הארוכה הוא מייחס לביישנות שלו: "ישבתי בפאב, ובמשך שעה הסתכלתי על מישהי שישבה בקצה השני של הבר.אני קולט שהיא גם מסתכלת עליי. רציתי לקום אבל פשוט הייתי דבוק לכסא. בסוף היא הלכה. היום אני ממש מודה לבחורה האנונימית הזו כי בזכותה הגעתי לרדיו עם שיר שמדבר בדיוק עליה ועל כל הבחורות האחרות שפשוט לא הצלחתי לגשת אליהן"

טל גיל יופיע ב-6 ביולי, בנוסף ל-5 מוסיקאים צעירים שיקבלו הזדמנות לבצע את שיריהם מול קהל הטריבונה.

במהלך הערב יעביר המוסיקאי יהלי סובול מפגש אמן במהלכו תינתן לקהל הזדמנות חד-פעמית לחוות פגישה בלתי אמצעית בין אמן לקהל וההאזנה לביצועים אינטימיים, כמעט "עירומים" לחלוטין, המחזירים את השירים לאופן בו נכתבו, מלווים בשיחה על "אחורי הקלעים" של המוסיקה, על תהליך היצירה והסיפורים הסובבים את השירים שכולם מכירים. הופעה בזווית מעט שונה, משולבת בדו-שיח עם הקהל, פתוחה לשאלות, המספקת את יצר הסקרנות הטבעי של המאזין אל מול המוסיקאי. סובול יבצע גם את מיטב שיריו.

רשימת המוסקאים הצעירים תכלול את המוסיקאית רות נודלמן יוצרת זמרת ופסנתרנית, שבאחרונה הוציאה אלבום בכורה בהפקת דודי לוי שנקרא "קווי מתאר", ענבל מן, מוסיקאית יוצרת ובסיסטית מוציאה את אלבום הבכורה שלה לאחר חמש שנים של עבודה עליו בהפקתו וניהולו של משה לוי, להקת בנות הטום, שעושות מוסיקה מתוך אהבה ותשוקה אמיתית, הזמרת מורן אוליאל, ולהקת Inbloom, להקת רית'ם אנד בלוז שעושה מוסיקה מקורית חדשה בניחוח של פעם.

- ניהול אמנותי והפקה מאיה פוגל
- הזכות לשינויים שמורה

וואלה! NEWS בשיתוף יריד המזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully