וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו ההאשמות בתקיפה מינית נגד הזמר קליף ריצ'רד

16.6.2016 / 13:26

האישומים נגד הזמר, שהואשם על ידי ארבעה גברים שונים בתקיפה, בוטלו עקב מחסור בראיות. "אני לא מצליח להבין מדוע נדרש כל כך הרבה זמן כדי להגיע לנקודה", גרס ריצ'רד בהצהרה

קליף ריצ'רד 2012. AP
חף מפשע. קליף ריצ'רד/AP

משרד התובע בבריטניה הודיע היום (חמישי) כי אחרי בדיקה מדוקדקת של ההאשמות נגד קליף ריצ'רד, הוחלט שלא להמשיך ולתבוע אותו מאחר שאין די ראיות. כזכור, ארבעה גברים האשימו את הזמר בתקיפות מיניות שהתרחשו בין השנים 1958 ל-1983. באוגוסט 2014 אישרה המשטרה בבריטניה כי ערכה חיפוש בביתו של הזמר קליף ריצ'רד בברקשייר בחשד להחזקת חומרים פדופיליים. מספר חפצים הוחרמו מהבית אולם בשלב זה לא הוצאו צווי מאסר. במשטרה סיפרו אז כי אחד המעורבים בפרשה הוא נער מתחת לגיל 16 וכי האירועים שבגינם נערך חיפוש בביתו של ריצ'רד התרחשו בשנות השמונים של המאה הקודמת.

"טענתי כל העת שאני חף מפשע ושיתפתי פעולה באופן מלא עם החקירה", אמר ריצ'רד בן ה-75 בהצהרה שהוציא היום, "ואני לא מצליח להבין מדוע נדרש כל כך הרבה זמן כדי להגיע לנקודה. אף על פי כן, אני כמובן מאושר שההאשמות הנלוזות והחקירה שאחריהן הגיעו סוף סוף לקצן".

הקריירה של ריצ'רד בן ה-75 פרושה על למעלה מחמישה עשורים. ריצ'רד שחרר יותר מ-130 סינגלים שנמכרו בעשרות מיליוני עותקים. בין להיטיו הגדולים ניתן למנות את "The Young Ones", "Congratulations", Bachelor Boy" ,"I Could Easily Fall Fall In Love With You" ועוד. בשנת 1963 הופיע ריצ'רד לראשונה בישראל, ומאז הגיע מספר פעמים נוספות, האחרונה שבהן ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully